Ventura Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Kies je op je tweede kaart geen HD, dan ontvang je toch wel een aantal zenders in HD en dat zijn: Ned 1, 2 en 3 HD, History HD, Canvas HD, Eén HD en Eurosport HD. Volgens canal digitaal krijgt men ook RTL8 HD er bij. Zie overzicht plaatje van mij vorige post.
Sprietje Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Het is niet waar wat je schrijft in bericht 13. Dat is verouderde informatie. Als je op de huidige site van CanalDigitaal kijkt, staat er onderaan duidelijk bij dat RTL8 HD er niet bij zit, zie bijlage.
DeBeek Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Het is niet waar wat je schrijft in bericht 13. Dat is verouderde informatie. Als je op de huidige site van CanalDigitaal kijkt, staat er onderaan duidelijk bij dat RTL8 HD er niet bij zit, zie bijlage. Beste Sprietje, Het is wel waar want het staat gewoon op hun site (ook nu op dit moment), dat die info verouderd is doet niet terzake het staat er en zullen ze moeten leveren wat er staat.
Hotzenwalder Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Ik kan uit ervaring zeggen dat RTL8 HD niet werkt op je 2e of 3e kaart zonder dat je het HD pakket er voor €5,- per kaart bij neemt. 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
Penthe Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) En RTL8 HD werkt ook niet op een hoofdkaart met een familie pakket, want zoals eerder gezegd blijft RTL8 HD hier op zwart. 3 februari 2013 aangepast door Penthe
Sprietje Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) Ik snap al helemaal niet waar deze discussie over gaat. Of RTL8 HD er nu wel of niet bij zit, dit is alleen van toepassing als de hoofdkaart een Basis-abonnement is maar topicstarter heeft het Familie-pakket. Dan heeft de extra kaart ook het Familie-pakket zonder HD of met HD als je 5 euro per maand extra betaalt. 3 februari 2013 aangepast door Sprietje
Hotzenwalder Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Je betaald € 5,- per maand PER kaart extra, dus ook al betaal je € 5,- voor HD op je hoofdkaart, dan betaal je nog eens € 5,- extra voor HD op je extra kaarten, anders alleen SD of nitwits bij de CNL klantenservice die je een oor aan naaien voor € 5,- dus wie heeft nu het juiste antwoord? 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
leo1949 Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 En RTL8 HD werkt ook niet op een hoofdkaart met een familie pakket, want zoals eerder gezegd blijft RTL8 HD hier op zwart. Dan zit er iets fout bij je. Ik heb familiepakket en heb beeld op de hoofdkaart en op de 2e kaart van RTL8 HD. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
youriy Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Dan zit er iets fout bij je. Ik heb familiepakket en heb beeld op de hoofdkaart en op de 2e kaart van RTL8 HD. nee, dan heb jij geluk. rtl 8 hd zit alleen in het hd-pakket en bij een stb-pakket op de hoofdkaart clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Sprietje Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 (aangepast) leo 1949 En heb je zowel op de hoofdkaart als 2e kaart niet het HD-pakket er op zitten van 5 euro per maand extra? Ik heb ook het familie-pakket en ontvang toch echt niet RTL8 HD. 3 februari 2013 aangepast door Sprietje
leo1949 Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 Klik op de link hieronder. Kijk naar de zender icoontjes onderaan in de kolom BASIS en je ziet RTL8 HD. http://www.canaldigi...?clientId=tvs_2 Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
youriy Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Klik op de link hieronder. Kijk naar de zender icoontjes onderaan in de kolom BASIS en je ziet RTL8 HD. http://www.canaldigi...?clientId=tvs_2 die gegevens kloppen niet. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Sprietje Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Ik word heel moe van leo1949. Ten eerste is een extra kaart op het Basis-pakket helemaal niet aan de orde want topicstarter heeft een Familie-pakket. Ten tweede wil hij maar niet inzien dat er op dezelfde site van CanaldDigitaal duidelijk staat dat bij een tweede kaart bij een Basis-abonnement waarbij je het Settopbox-pakket ontvangt er duidelijk bij staat dat RTL8 HD er niet bij zit.
GDG Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Ook ik bezit een extra kaart en heb geen RTL 8 niet in SD en niet in HD.
Hotzenwalder Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Leo1949 werkt bij CNL of heeft aandelen anders kan ik het niet verklaren... 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen