Ga naar inhoud


Skin PD1LOI voor OpenPli 2.1 en 3.0.


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Hier de laatste skin van mij waar de weerinfo van Yweather is vervangen door WeatherPlugin van MSN.

Installeer de skin op de normale manier, daarna of gelijktijdig de Weather Plugin.herstart de box en je kunt via blauwe toets of in applicatie de plugin starten.daarna op menu drukken en je plaats invoeren. code laten zoeken en bevestigen.daarna een volledige herstart,klaar.

 

 

Here are the latest skin mine where the weather information of Yweather replaced by Weather Plugin MSN.
Install skin in the normal way, then or simultaneously the Weather Plugin.herstart the box and you can over the blue button or pressing the application plugin starten.daarna menu and enter your location. Find bevestigen.daarna code and a complete restart, finished.

enigma2-plugin-skins-pd1loi-hd-full-hd_1.0r8_all.ipk

enigma2-plugin-weather_a1.1_all.ipk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkt die skin ook in openatv 5.3?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt weer. Alleen zon op en zon onder tijden kloppen niet. Barometer stand staat er ook niet meer op misschien niet mogelijk.

Verwijder Yweater.py uit je box en je bent de zon op/onder kwijt je kan de file ook laten staan om te controleren of Yweather xml feed weer gaat werken. Barometer zit hier niet in misschien in een volgende nieuwere versie van MSN Weather.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hier de laatste skin van mij waar de weerinfo van Yweather is vervangen door WeatherPlugin van MSN.

Installeer de skin op de normale manier, daarna of gelijktijdig de Weather Plugin.herstart de box en je kunt via blauwe toets of in applicatie de plugin starten.daarna op menu drukken en je plaats invoeren. code laten zoeken en bevestigen.daarna een volledige herstart,klaar.

 

 

Here are the latest skin mine where the weather information of Yweather replaced by Weather Plugin MSN.
Install skin in the normal way, then or simultaneously the Weather Plugin.herstart the box and you can over the blue button or pressing the application plugin starten.daarna menu and enter your location. Find bevestigen.daarna code and a complete restart, finished.

 

waar moet ik dan de code van nijmegen invoeren snap het niet sorry

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar moet ik dan de code van nijmegen invoeren snap het niet sorry

Druk op de blauwe knop, of ga naar Applicaties en klik op WeatherPlugin. Als er niks is ingevuld zal deze plugin een 404 error geven, druk op Menu en dan op groen "voegToe" dan zie je Heidelberg staan en daar moet jij Nijmegen ingeven. Daarna bevestigen, Melding Vailid location ga terug en druk op Geel Search Code dan zie je de juiste locatie druk op Bevestigen en dan nog een keer bevestigen. klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...