Ga naar inhoud


afstemmen astra 3 lukt niet met dm800


djpetit

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

het lukt met niet om de HD-kanalen te bekijken. Ik krijg continue de foutmelding afstemmen mislukt. Ik maak gebruik van Newenigma2 en heb de laatste E2 (henksat) settingslijst erin gedaan zojuist.

 

Is mijn satelliet configuratie wel juist ?

 

Naar sd kan ik prima kijken en na de zenderlijst er in gedaan te hebben heb ik ook even de dm opnieuw gestart.

 

Wie helpt me ?

 

nb met de vorige receiver (rebox) had ik wel gewoon beeld op de HD-kanalen

post-39082-0-44671000-1364979944_thumb.png

aangepast door djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer bij instellingen op Poort A en B Astra 1 en 3 eens te verwisselen.

Eduard,

 

ik had al een vermoeden, maar dit hielp niet !

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel de andere kanalen op A3/,zo als de regio kanalen?

Zo niet dan moet je het zoeken in de instellingen :Tuner,en voer evt een handmatige scan/ evt fast scan uit.

He Colombo,

 

bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad wel gewoon beeld op de regionale zenders....dat is zo gek ! Ik ben nu een multiscan aan het doen...kijken of dat helpt

 

bedankt,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel de andere kanalen op A3/,zo als de regio kanalen?

Zo niet dan moet je het zoeken in de instellingen :Tuner,en voer evt een handmatige scan/ evt fast scan uit.

Dit betekend toch in ieder geval dat de tuner niet stuk is he ? Volgens mij is de tuner-instelling wel correct, maar is er volgens mij iets software-matig iets aan de hand ?

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben ik niet gaan aanpassen....Gewoon erin gezet.

 

In de image zitten ook standaard lijsten, alleen zie ik alleen maar astra 1 staan en geen astra 3

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel de andere kanalen op A3/,zo als de regio kanalen?

Zo niet dan moet je het zoeken in de instellingen :Tuner,en voer evt een handmatige scan/ evt fast scan uit.

He Colomobo,

 

 

enig idee waar ik het moet zoeken ? Inmiddels ook al Newenigma opnieuw geflasht, ik heb wel beeld op de regionalen, echter op veel HD kanalen geen beeld. Heb ook al multi scan uitgevoerd....helpt ook niet...

 

bvd,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@all: uiteindelijk het probleem gevonden....helaas was de tuner stuk, nu zit er een nieuwe tuner in en kan ik lekker genieten van hd-kanalen. Iedereen bedankt voor het meedenken !

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...