Ga naar inhoud


abonnement verlengen mobiel is duurder !


Daan

Aanbevolen berichten

Ja klopt ik ben niet zo gecharmeerd van deze provider heb er veel over gelezen maar verder doet het er het niet aan toe 

ik weet nu wat ik aan mij huidige provider heb.

 

Maar bedankt voor het meedenken  ;)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon prepaid nemen van Lycamobile. Voor 20 euro per maand heb je 30 dagen onbeperkt bellen & smsen naar alle vaste en mobiele nummers binnen Nederland + 150 mb internet.

 

Je zit nergens aan vast, en belt maar een eind weg  :) Sim kaartjes zijn ook nog eens gratis.

 

En voor de mensen die weer reageren dat het netwerk slecht is: Maak er al 1 jaar gebruik van met mijn Iphone, en nergens last van, overal bereikbaar en goede gesprekskwaliteit.

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 maanden houdbaar beltegoed is wel heel erg weinig... Als je erg veel belt is het OK, maar voor mij zou dit niet in aanmerking komen.

 

Ik heb eens gehoord dat het de bedoeling is dat in de toekomst er 1 europees tarief zou komen... je hebt binnen europa dan geen roaming meer... maar betaalt gewoon wat je provider je aanrekent voor "binnenlandse" gesprekken...  dan heb je pas echt keuze. Als je erg weinig belt gaat dit in principe nu ook al wel, want gesprekken ontvangen in het buitenland zijn ook niet meer zo vreselijk duur.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is op dit moment bij telfort een abbo met een contract voor 0 euro per maand.

Gebruik je niets betaal je ook niets, gebruik je wel dan wordt dat aan het eind van de maand van je rekening getrokken.

De belkosten zijn wel wat hoger maar nooit meer het probleem dat je geen beltegoed meer hebt, je beltegoed is verlopen of minimaal 1 x per half jaar moet opwaarderen enz.

 

Ik heb dit ook voor mijn ouders ingesteld en die gebruiken het al 2 jaar tot volle tevredenheid ipv. telkens weer op te moeten waarderen met minimaal 20 euro omdat anders hun nr. komt te vervallen en dat terwijl er al ruim 100 euro op hun simkaart stond.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...