Ga naar inhoud


abonnement verlengen mobiel is duurder !


Daan

Aanbevolen berichten

Jullie weten dat ondertussen de abonnementen medio 2013 flink zijn gestegen nu kreeg ik al een bericht dat ik kon verlengen leuk allemaal maar als je de prijzen nu ziet, zijn flink gestegen dus eigelijk niet meer interessant, ik heb nu bel/sms/web/ 200 +1 gb data voor ruim 20.00  per maand , als ik ga verlengen ben ik veel meer kwijt, dan heb ik niet meer het zelfde als voorheen.

 

dat zou het goedkoopste abo die ze nu hebben 22,50 en minder data word 500 mb

 

 

Mijn eigelijke vraag is je ben toch niet verplicht om te verlengen je kan toch gewoon door op je oude abo ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Overstappen naar een andere aanbieder, dan kan dit veel goedkoper.

Ik ga hier natuurlijk niet zeggen welke, daar is zo ook wel achter te komen.

Ook nummerbehoud moet je niet meer voor schrikken, lukt gewoon.

Ik heb het zelf nu enkele keren gedaan en nog geen probleem gehad.

Natuurlijk zijn er altijd overstappen die niet goed gaan, maar degene die wel goed gaan hoor je niet. Ik heb al 14 jaar hetzelfde nummer bij nu in totaal 3 aanbieders. Deze zomer komt de 4e.

Neem gewoon een sim-only abonnement en je bent veel goedkoper uit.

Ook als je gaat berekenen wat dat z.g. "gratis" toestel je alsnog gekost heeft. Koop gewoon een los toestel als hij kapot is, je hebt ook nog eens veel meer keuze.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daan, als je tevreden bent met het abonnement dat je nu hebt, moet je niets doen. Mojo heeft gelijk, het loopt gewoon (stilzwijgend) door.

Waar je wel rekening mee moet houden is dit, als jij destijds dat abonnement hebt afgesloten met daarin speciale aanbiedingen verwerkt, dan vervallen deze aanbiedingen waarschijnlijk na het verlopen van je contract periode.

Maar je abonnement is dan wel maandelijks opzegbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daan, als je tevreden bent met het abonnement dat je nu hebt, moet je niets doen. Mojo heeft gelijk, het loopt gewoon (stilzwijgend) door.

Waar je wel rekening mee moet houden is dit, als jij destijds dat abonnement hebt afgesloten met daarin speciale aanbiedingen verwerkt, dan vervallen deze aanbiedingen waarschijnlijk na het verlopen van je contract periode.

Maar je abonnement is dan wel maandelijks opzegbaar. 

Ja dat klopt ik betaal nu zonder actie's voor de prijs hierboven heb dan ook besloten om het abo wat ik nu heb te houden, mocht ik verlengen ga ik er juist op achteruit, het abo die ik nu heb bestaat niet meer ben ook tevreden met dit abo  :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik met mijn nederlandse prepaid sim ook...  ze proberen je te verleiden om de boel te vernieuwen, maar dan ga ik meer betalen voor zowel sms als belminuten... en het beltegoed is niet meer onbeperkt houdbaar, wat ik nu nog steeds wel heb.

Je moet altijd heel goed kijken en nadenken voor je een beslissing neemt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik met mijn nederlandse prepaid sim ook...  ze proberen je te verleiden om de boel te vernieuwen, maar dan ga ik meer betalen voor zowel sms als belminuten... en het beltegoed is niet meer onbeperkt houdbaar, wat ik nu nog steeds wel heb.

Je moet altijd heel goed kijken en nadenken voor je een beslissing neemt.

Dat klopt ze maken nu het gek met die gratis telefoons ,is niet gratis  :grin: maar de mensen willen tegenwoordig een nieuw toestel voor mij hoeft het niet het werkt kan er mee bellen en internetten hoef niet het allernieuwste,ik heb me keuze gemaakt blijf gewoon bij oud abo met dezelfde voorwaarden.

 

Alleen me zoon had gehoopt op een nieuwe tel als ik ging verlengen  die gaat erop vooruit ik niet  :grin:

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Jullie weten dat ondertussen de abonnementen medio 2013 flink zijn gestegen nu kreeg ik al een bericht dat ik kon verlengen leuk allemaal maar als je de prijzen nu ziet, zijn flink gestegen dus eigelijk niet meer interessant, ik heb nu bel/sms/web/ 200 +1 gb data voor ruim 20.00  per maand , als ik ga verlengen ben ik veel meer kwijt, dan heb ik niet meer het zelfde als voorheen.

 

dat zou het goedkoopste abo die ze nu hebben 22,50 en minder data word 500 mb

 

 

Mijn eigelijke vraag is je ben toch niet verplicht om te verlengen je kan toch gewoon door op je oude abo ?

 

Dat wat jij hebt is gewoon verkrijgbaar met een Sim only abo voor € 16,- per maand en gewoon op het KPN netwerk

(€ 6,- voor 200 minuten en € 10 voor 1000 MB)

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wat jij hebt is gewoon verkrijgbaar met een Sim only abo voor € 16,- per maand en gewoon op het KPN netwerk

(€ 6,- voor 200 minuten en € 10 voor 1000 MB)

ja tel eens op, wat de prijs is tegen over 20,00  ;)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen zijn inderdaad schandalig verhoogd.

Ik heb een abo incl telefoon. Als ik deze na de contractsduur van twee jaar laat doorlopen, loopt ik het 'telefoon gedeelte' van de maandkosten ook nog gewoon door.

Terwijl de telefoon dus afbetaald zou moeten zijn na de twee jaar.

Bizar. En natuurlijk kan het allemaal maar gewoon.

 

Sim only lijkt inderdaad de beste optie, ook als je nog geen mobieltje hebt (of geen nieuwe wilt) want steeds meer aanbieders gaan over op leasen.

Een telefoon leasen :-s

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk wel uit dat je niet een actie abonnement hebt van bijv. 10 euro korting op de normale prijs voor een periode van 1 jaar.

Na dit jaar ga je dan dus wel die 10 euro omhoog en ben je alsnog duurder uit. 

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

ja tel eens op, wat de prijs is tegen over 20,00  ;)

€ 16, dus 25% goedkoper dan wat je nu hebt voor € 20

Misschien snap ik het niet helemaal maar is jou prijs van € 20 beter dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wat jij hebt is gewoon verkrijgbaar met een Sim only abo voor € 16,- per maand en gewoon op het KPN netwerk

(€ 6,- voor 200 minuten en € 10 voor 1000 MB)

Ik weet niet hoe jij aan deze bedragen komt heb zelf net even kijken op kpn kom ik toch op een ander bedrag 32,50 /mnd  

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...