Ga naar inhoud


Storing Canaldigitaal ?


manuel2004

Aanbevolen berichten


Ik heb eerder op deze topic de twitter feed doorgegeven van CD, waarom doen ze dit niet -ook- op hun webfeed?

Het staat wel op Twitter maar niet op de eigen officiële webpagina... 

 

Er zijn nog velen welke geen Twitter hebben, dus op de webfeed zijn aangewezen.

 

In communicatie weer een slecht punt van CD.

 

(een ontevreden CD gebruiker)

aangepast door Netfreek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weer beeld gekregen op al mijn zenders. Ik heb mijn smartcard wel eerst even in een CD Cam moeten stoppen, via mijn intern kaartslot wou hij in eerste instantie nog niet goed updaten..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook, vlaamse zenders zijn FTA. alle andere zenders die in het Basic+ pakket zitten zijn gewoon zwart bij mij :( . Hoop dat dit snel opgelost geraakt.

 

card reader /dev/sci0handled 0(0) ecms and 109(109) emms

2de kaart

 

card reader /dev/sci1handled 2204(2196) ecms and 109(109) emms

hoofabbo met duurste pakket tvv

 

Hier zijn alle zenders het blijven doen in het toppakket . De rest staat nog steeds FTA , zoals de nederlandse en telesat basic . Net voor de problemen wel gemerkt dat het aantal emm's opliep tot 170 en meer op beide kaarten . Ik vermoed dat ze weer aan het kloten zijn daar en verkeerde pulsen naar de kaarten hebben gestuurd . Ik heb hier 3 sat boxen in huis , en heb geen zin om met hoofdkaart rond te gaan lopen als ik op de slaapkamer tv wil zien

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het basis pakket dus alles in sd maar nu dus ook alles in HD FTA.  Wat ik nog niemand heb horen zeggen is dat het ook mogelijk is dat cd alle HD zenders vrij geeft voor alle pakketten.

 

En dat dat de reden is van deze storing omdat ze alles om moeten gooien.

 

RTL4 HD t/m RTL8 HD alleen dan.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat dacht je zelf als dit een geplande switch was, dan zouden ze dat toch lang en breed aangekondigd hebben en direct spul FTA gezet hebben. Nee, dit is weer een of andere ellendige bug in hun automatisering waardoor hele cardgroups hun onvangstrechten onjuist aangepast hebben gekregen.

Ik vind het deze ronde bijzonder lang duren. Zal wel nieuwe software zijn wat ingeregeld moet worden want anders was het kwestie van backup terugzetten en gaan met die banaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbaasd mij ook dat het zo lang duurt.  Als morgen de codering er niet op gaat zal het wel pas maandag worden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan mij voorstellen, dat er een serie kaarten is die niet goed gereageerd heeft op een kaart software update en nu geblokkeerd is.

Er zijn 2 oplossingen die ik kan bedenken, de defecte kaarten vervangen of de defecte kaarten via een software update weer tot leven brengen.

En voor die laatste oplossing zal het een een ander aan software geschreven en getest moeten worden.

En dat kost kennelijk tijd.

 

Indien zou blijken dat die serie kaarten definitief op slot staat, zal men toch nog tot vervanging moeten overgaan, en tot die tijd zal het FTA moeten blijven.

 

Just my guess.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dat niet aangezien ik geen andere global emms dan voorgaande periodes voorbij heb zien trekken.

Dus een foute firmware upgrade met defecte kaart als eindresultaat geloof ik niet zo in.

 

Ik verwacht dat ze naarstig op zoek zijn *welke* cardgroups precies getroffen zijn en welke ontvangstrechten er dan precies voorheen opzaten. En daarbij, als ze dat al weten maar die verrekte software ramt de updates niet richting de huiskamers voor die cardgroups dan zijn ze nu vast bezig om de software te debuggen en aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel , al zijn mijn kaarten nietop zwart gegaan . Normaal bij jakaart reset kreeg ik er 107 emm's binnen , vorige week inneens 170+ . En net daarna ging alles FTA . Normaal gaan emm's omhoog per 2 per datum update . Ik vermoed dat ze weer hebben liggen knoeien en software hebben liggen pushen . Met de gevolgen die we nu kennen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...