Ga naar inhoud


Oscam probleem met nieuwe smargo


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een nieuwe grijze Smargo Smartreader V2 binnen gekregen.

Maar word niet ondersteund door oscam, heeft iemand deze nieuwe readers al in gebruik of dezelfde problemen als ik?

Word wel netjes met usb scan in oscam gezien.

 

Gebruik ubuntu 12.04 32 bit en oscam 8643 op dit moment

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem aan de praat met het smargo protocol, dus niet met het smartreader protocol omdat er nog geen editor of andere firmware bestaat voor deze smargos

 

oscam.server

 

[reader]
label                         = usb0
description                   = Usb0
protocol                      = smargo
device                        = /dev/ttyUSB0
detect                        = cd
mhz                           = 480
group                         = 1
emmcache                      = 1,3,15
saveemm-unknown               = 1
saveemm-g                     = 1
auprovid                      = 00006A
ratelimitecm                  = 4
ratelimitseconds              = 10

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog voordelen aan deze nieuwe versie ten opzichte van de oude versie? Behalve een ander kleurtje lees ik over vernieuwde hardware..merk jij daar in de praktijk wat van?

 

Of hebben ze dat alleen gedaan om hun produkten van namaak te onderscheiden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hem net even aan het testen, maar zolang er geen firmware voor is dat je de reader niet met het smartreader protocol kunt laten werken is ie net zo ''traag'' als de tripplereader of de blauwe smargos met het smargo protocol.

De grijze smargo heeft nu zaptijden in oscam tussen 338ms en 350 ms met het smargo protocol terwijl ik met de blauwe smargos tussen 270 en 300 ms hang, daar zit wel dan de 1.7 software op en smartreader protocol.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ik heb vandaag een mail binnen gekregen van de fabrikant:

 

Beste

Inderdaad komt er ook een settingstool voor de V2. Waarschijnlijk nog deze week op, kijk op onze site

Kind regards,

...lis Team

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb het Argolis-team ook gevraagd naar de status van de settings-tool. Dit is hun reactie:

 

26-06-2013

De tool is af en we zijn aan het testen. Op zeer korte termijn wordt deze op onze website gereleased.

 

Kind regards,

 

Argolis Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeiden ze ook over de triple, heeeeel lang geleden...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Sukkels zijn het daar, maar ja als ze de tool vrijgeven, dan zullen ze misschien zo weer te clonen zijn..

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...