Ga naar inhoud


Geen doorstart naar zender, na autoupdate van DM500HD.


fmkd

Aanbevolen berichten


 

Hallo Sat-vrienden


 

Ik heb 21-6-2013 een autoupdate gedaan naar OpenPLi-3.0-beta-dm500hd-20130621.,
dit is goed gelukt, alleen start de ontvanger uit zichzelf niet meer door naar
een tv kanaal, b.v. Ned.1.

Na het opstarten blijft deze op het bootlogo staan, om de ontvanger door te laten starten moet ik op bijvoorbeeld de ”1” drukken, om naar Ned.1 te gaan.

Voor de update ging deze vanzelf door naar een zender.
Heb het menu al afgezocht, maar kan deze instelling niet vinden om dit te veranderen.

Wie zou mij daarmee kunnen helpen?

 

Met vriendelijke groet,

FMKD



 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Eduard07

 

Heb de update van vandaag er overheen gedaan, maar het probleem blijft.

 

mvrg,

FMKD

Oke.

Als je de database zenderlijst opent in Pli, kun je met de menuknop een zender tot opstartzender maken.

Je kunt zo'n opstartzender vervolgens ook weer deactiveren.

 

Probeer eerst eens een zender als opstartzender te activeren om te checken of daarna bij het opstarten Pli gelijkt doorschakelt naar die zender.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eduard07

 

Ik heb Nedeland1 altijd als opstartzender geactiveerd staan, maar was dat bij de laatste update van zojuist vergeten.

Heb dat na Uw tip alsnog gedaan, met als resutaat dat het weer werkt als vanoud.

Eduard07 hartelijk dank voor de tip en de snelle racties,

Bij de update van gisteren had ik Ned1 wel geactiveerd als opstartzender, maar toen zonder resultaat.

Die dagelijkse autoupdates gebruik ik maar zelden, dit omdat er altijd weliets is dat dan weer wel en dan weeer niet werkt.

M'n laatste update was van kerst 2012, en die werkte goed.

Maar omdat uitzending gemist van de publieke omroepen niet meer werkte heb ik maar weer eens een keer die autoupdate gedaan, vandaar.

Nogmaals bedankt

 

Mvrg,

FMKD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eduard07

 

Ik heb Nedeland1 altijd als opstartzender geactiveerd staan, maar was dat bij de laatste update van zojuist vergeten.

Heb dat na Uw tip alsnog gedaan, met als resutaat dat het weer werkt als vanoud.

Eduard07 hartelijk dank voor de tip en de snelle racties,

Bij de update van gisteren had ik Ned1 wel geactiveerd als opstartzender, maar toen zonder resultaat.

Die dagelijkse autoupdates gebruik ik maar zelden, dit omdat er altijd weliets is dat dan weer wel en dan weer niet werkt.

M'n laatste update was van kerst 2012, en die werkte goed.

Maar omdat uitzending gemist van de publieke omroepen niet meer werkte heb ik maar weer eens een keer die autoupdate gedaan, vandaar.

Nogmaals bedankt

 

Mvrg,

FMKD

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hallo Eduard07

 

Ik heb Nedeland1 altijd als opstartzender geactiveerd staan, maar was dat bij de laatste update van zojuist vergeten.

Heb dat na Uw tip alsnog gedaan, met als resutaat dat het weer werkt als vanoud.

Eduard07 hartelijk dank voor de tip en de snelle racties,

Bij de update van gisteren had ik Ned1 wel geactiveerd als opstartzender, maar toen zonder resultaat.

Die dagelijkse autoupdates gebruik ik maar zelden, dit omdat er altijd weliets is dat dan weer wel en dan weer niet werkt.

M'n laatste update was van kerst 2012, en die werkte goed.

Maar omdat uitzending gemist van de publieke omroepen niet meer werkte heb ik maar weer eens een keer die autoupdate gedaan, vandaar.

Maar deze oorzaak, ben ik achter gekomen ligt ergens anders aan.

Nogmaals bedankt

 

Mvrg,

FMKD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eduard07

 

Ik heb Nedeland1 altijd als opstartzender geactiveerd staan, maar was dat bij de laatste update van zojuist vergeten.

Heb dat na Uw tip alsnog gedaan, met als resutaat dat het weer werkt als vanoud.

Eduard07 hartelijk dank voor de tip en de snelle racties,

Bij de update van gisteren had ik Ned1 wel geactiveerd als opstartzender, maar toen zonder resultaat.

Die dagelijkse autoupdates gebruik ik maar zelden, dit omdat er altijd weliets is dat dan weer wel en dan weeer niet werkt.

M'n laatste update was van kerst 2012, en die werkte goed.

Maar omdat uitzending gemist van de publieke omroepen niet meer werkte heb ik maar weer eens een keer die autoupdate gedaan, vandaar.

Nogmaals bedankt

 

Mvrg,

FMKD

Mooi dat het weer klaar is.

Je moet dit soort dingen altijd zien als leerproces, ook al is het soms niet leuk.

 

En uiteindelijk kun je altijd flashen. Kan ook irritant zijn als je geen backup hebt, maar een paar dagen later ben je dat wel weer vergeten als alles weer lekker werkt. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...