FalconerThe Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Zag ik nu net een TV advertentie waarin CD zegt dat ze in heel de beste kwaliteit leveren in heel Europa?
Eduard07 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Zag ik nu net een TV advertentie waarin CD zegt dat ze in heel de beste kwaliteit leveren in heel Europa? Dat nodigt dan uit om de kaarten maar eens flink mee over de grens te nemen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Dit staat op de site van canalDigitaal: “Woon je in het buitland en ben je al CanalDigitaal abonnee? Binnenkortis het mogelijk om je bij CanalDigitaal te registreren met je buitenlandse gegevens.” Te lezen op deze site: http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/
Eduard07 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Dit staat op de site van canalDigitaal: “Woon je in het buitland en ben je al CanalDigitaal abonnee? Binnenkort is het mogelijk om je bij CanalDigitaal te registreren met je buitenlandse gegevens.” Te lezen op deze site: http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/ Wat kan er dan gebeurd zijn bij CDS dat je de kaarten opeens wel legaal mee mag nemen in de sleurhut? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juni 2013 Moderator Geplaatst: 25 juni 2013 Dit is niet voor nederlandse sleurhutten bedoeld, maar voor (Nederlanders?), woonachtig in Europa. Registratie op je buitenlandse adres Betalen met je buitenlandse rekeningnummer, creditcard en PayPal Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 (aangepast) Natuurlijk mocht je je CanalDigitaalkaartje wel legaal meenemen in je sleurhut alleen mocht je geen extra kaartje gebruiken in het buitenland. Deze nieuwe service van canalDigitaal zal wel voor een gigantische administratieve gebeurtenis gaan zorgen want ik schat dat toch wel 100.000 klanten in het buitenland die nu nog hun abonnement nog op naam van familie in Nederland hebben staan, dit gaan overzetten. 25 juni 2013 aangepast door Sprietje
satelliet123 Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 CanalDigitaal is duidelijk actief bezig om nieuwe klanten te zoeken, gezien dit en ook al de aanbieding voor Digitenne klanten. Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juni 2013 Moderator Geplaatst: 25 juni 2013 Ik ben benieuwd wat ze daarna met dit buitenlandse klantenbestand gaan doen. Speciaal buitenland pakket/prijs? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juni 2013 Moderator Geplaatst: 25 juni 2013 Blijft de vraag of dit openstaat voor alle Europeanen of alleen voor expats met een Nederlands paspoort. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
De_Perre Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Blijft de vraag of dit openstaat voor alle Europeanen of alleen voor expats met een Nederlands paspoort. deze zou ik ook beantwoord willen zien... Zou wel veel verschil kunnen maken voor wat ik nu betaal voor mijn CD kaart vermoed ik (no more middle man) [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
blackeyes Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 (aangepast) ze willen zeker van hun verouderd materiaal af wat ze nog hebben liggen o.a schoteltjes en duo lnb's 25 juni 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 Zou je straks ook in Spanje gebruik kunnen maken van apparatuur in bruikleen en een gratis monteur? 1
Sprietje Geplaatst: 25 juni 2013 Geplaatst: 25 juni 2013 buitland? Ik denk dat dat het land is waar de buit door CanalDigitaal binnen te halen is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen