Ga naar inhoud


In heel Europa...


FalconerThe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zag ik nu net een TV advertentie waarin CD zegt dat ze in heel de beste kwaliteit leveren in heel Europa?

Dat nodigt dan uit om de kaarten maar eens flink mee over de grens te nemen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op de site van canalDigitaal:

 

“Woon je in het buitland en ben je al CanalDigitaal abonnee? Binnenkort

is het mogelijk om je bij CanalDigitaal te registreren met je buitenlandse gegevens.”

 

Te lezen op deze site: http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/

Wat kan er dan gebeurd zijn bij CDS dat je de kaarten opeens wel legaal mee mag nemen in de sleurhut? ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is niet voor nederlandse sleurhutten bedoeld, maar voor (Nederlanders?), woonachtig in Europa.

 

  • Registratie op je buitenlandse adres
  • Betalen met je buitenlandse rekeningnummer, creditcard en PayPal

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk mocht je je CanalDigitaalkaartje wel legaal meenemen in je sleurhut alleen mocht je geen extra kaartje gebruiken in het buitenland.


Deze nieuwe service van canalDigitaal zal wel voor een gigantische administratieve gebeurtenis gaan zorgen want ik schat dat toch wel 100.000 klanten in het buitenland die nu nog hun abonnement nog op naam van familie in Nederland hebben staan, dit gaan overzetten.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben benieuwd wat ze daarna met dit buitenlandse klantenbestand gaan doen.

Speciaal buitenland pakket/prijs?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft de vraag of dit openstaat voor alle Europeanen of alleen voor expats met een Nederlands paspoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft de vraag of dit openstaat voor alle Europeanen of alleen voor expats met een Nederlands paspoort.

 

deze zou ik ook beantwoord willen zien...

Zou wel veel verschil kunnen maken voor wat ik nu betaal voor mijn CD kaart vermoed ik (no more middle man)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...