Ga naar inhoud


In heel Europa...


FalconerThe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja Pukje, je zou denken dat al die Nederlanders die in het buitenland wonen (waarschijnlijk zo’n 100.000) en nu een abonnement op naam van een familielid of vriend hebben staat van deze mogelijkheid gebruik gaan maken, maar dat zal nog niet zo makkelijk gaan. Er
staat dat je al CanalDigitaal abonnee moet zijn en tsja, je familie of vrienden heten natuurlijk niet precies hetzelfde als jij.


Ik vraag me dan ook af hoeveel mensen van deze nieuwe regeling gebruik kunnen maken. Waarschijnlijk toch niet zo veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat kon je ook niet een abbo nemen als

je een correspondentie adres in nederland hebt.

Dan zou je toch op dat adres een abbo kunnen afsluiten en een week

later adreswijziging doorgeven buiten nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je al abonnent dan laat je toch zeker alles zo, zo als het al was?

 

dan ga je toch zelf geen moeilijkheden "zoeken" door de buitenlandse gegevens door te geven

-administratie is al jaren een lastig begrip bij CanalDIGITAAL

-prijsverhogingen wegens extra te maken kosten wil je toch ook niet (ja dat recht dat te doen behoud CanalDIGITAAL zich toch voor)

 

mochten ze echt de markt willen openen, zoals ook mogelijk moet zijn volgens het EU gerechtshof en vrije markt principe, dan zou ook een nieuwe abonnee zich moeten kunnen aanmelden (een die niet al abonnent was).

ciao

Dancing Barefoot

Simple Minds

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt in ieder geval positief...  En ik lees het toch niet zo dat het alleen bedoeld zou zijn om bestaande abonnees te gaan voorzien van een 'echt' adres... maar het lijkt er toch opdat ze gewoon klanten in het buitenland willen gaan werven.

Dat is in ieder geval positief!!  Want als dat kan zullen er waarschijnlijk anderen volgen.... en dát is alleen maar positief.

 

ik ben benieuwd!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze actie van CanaalDigitaal maakt dit oude onderwerp weer actueel.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/327213-cd-en-abbo-in-het-buitenland-hoe-zit-dat-nu/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft de vraag wanneer ze hun levervoorwaarden gaan aanpassen aan hun commerciële acties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft de vraag wanneer ze hun levervoorwaarden gaan aanpassen aan hun commerciële acties.

 

Niet dus ...

 

Als je wat verder doorklikt, bij installatie bijvoorbeeld kom je op een site van ASTRA uit.

Ga je daar op zoeken naar welk HD zender pakket je op Astra 23.5 in Spanje kunt kijken staat er 0 (nul) zenders.

 

Vakantie tijd kommertijd bij CanalDigitaal. :P

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tonski 

Geplaatst: vandaag, 11:05

Ben het ten dele met je eens. Voor mij zou het dè oplossing kunnen zijn, betalen via NL bankrekening, doe ik nu ook en

adres van Turkije. Maar waarom?.

 

Enkele maanden geleden mijn mailadres moeten vervangen, wegens gehackt (met c ,dus geen vlees :D ).

Bij iedereen die ik het doorgaf, geen probleem, maar bij CD natuurlijk wel.

Door allerlei "raadgevingen" hunnerzijds, is het dus 100% misgegaan en kan ik niet meer inloggen, etc.

 

De vraag is nu, ben ik nog wel geregistreerd?, ik denk van niet.

Als alles hier geen "broodje aap" verhaal is, zou ik via deze weg  alles weer in orde kunnen brengen.

Stel dat ze hun bestand nu gaan opschonen, dan val ik uit de boot.

Betaal maandelijks, heb officiële card, maar kom niet meer in hun bestand voor wegens niet geregistreerd.

 

Normaal gezien, zou ik geen actie ondernemen, maar dit zou de oplossing kunnen zijn (??!!)

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is dat buitland.?

 

 

Je neemt de N16 St-Niklaas - Mechelen, en iets na de Scheldebrug ter hoogte van Temse, op grondgebied van Bornem, ligt het gehucht 'Buitenland'...

post-54172-0-87374900-1372266055_thumb.png

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...