Ga naar inhoud


Vu+ duo2 en VTI 6.0


alias haha

Aanbevolen berichten

Heb net de duo2 binnen gekregen, heb oscam draaien op een ubuntu pc .

Kreeg via MGcamd en CCcam2.3.0 geen beeld op mijn duo2, hij logt netjes in op de server, maar er werd niks gevraagd. Probleem opgelost: Herstart van Duo2 noodzakelijk.

Na herstart dus beeld, maar na een paar keer zappen, beeld weer zwart, op server word wel gewoon een cw aangevraagd

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


In de oscam.conf bij dvbapi de volgende regel toevoegen reopenonzap = 1

Elke keer als je zapt herstart de dvbapi

Dit komt door de enigma samen met de dvbapi in oscam

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@muppet, wat jij bedoeld is geloof ik als je oscam op je ontvanger hebt draaien, ik gebruik normaal MGcamd als client om in te loggen op mijn ubuntu server, en daar zit geen dvbapi op.

 

Ik moest nog even werken tussendoor, dus ben weer verder gegaan met testen.

Ik heb vanavond box weer uit stby gehaald, nog geen beeld, daarna softcam herstart en beeld, hij logt overigens wel netjes op de server in en blijft ingelogd.

Bleef na wat zappen het wel doen.

Toen via dvd player naar mijn nas een film getest, een iso, en meteen groen scherm. Vob files geen probleem. Met mijn oude duo kan ik deze films zonder problemen afspelen. NA het groene scherm dat de box herstart was wel beeld, maar geen geluid wel beeld via softcam.

Toen de Vob file film gekeken, meteen beeld en geluid, drukte een keer op het rechtse pijtje boven de blauwe knop om even vlug door te zappen, geen geluid wel beeld.

Dus er moet nog een hoop gesleuteld worden aan dat apparaat qua software

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...