Ga naar inhoud


Plots andere wat?


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo, Hoe het komt weet ik niet maar sinds een paar dagen heb ik mijn normaal beeld niet meer als ik een toets maar het beeld zoals op het linkerdeel van de afbeelding, Hoe ga ik terug naar het oude?

Open pli4 op de box.

Voor en na.png

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap eigenlijk de vraag niet. Het zijn beelden van twee verschillende ontvangers?

Het eerste is een DMM skin, de andere is OpenPli... Wat je met de voorbeelden wil aantonen is me uit de context niet duidelijk... Uiteraard kun je niet 2 skins tegelijk actief hebben..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad van 2 verschillende om te laten zien wat ik op de ene heb, en wat op de andere. De linkse was voordien ook zoals de rechter, en zo heb ik het het liefste. Zoals het op de linker staat was er plots voor zover ik weet zonder dat ik er iets toe deed.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Er is een default skin waarop bij een crash van de gekozen skin terug gegrepen wordt.

Misschien staat er een crashlog op de HDD?

Ik keek het net na.

Maar het zoeken leverde geen crashlog als gevonden op.

Kan ik het niet gewoon terugzetten zoals het was?

En zo ja, hoe?

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ja skin kiezen die op Openpli standaard is

of nog eens het image nieuw flashen, want het kan goed zijn dat dit oude image met nieuwe plugins geen raad weet

Neen, neen, neen, zeker geen nieuwe image. Een tijd geleden genoeg last mee gehad. Maar dat kan je elders op dit forum vinden.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval zou het instellen van OpenPliFHD skin toch voldoende moeten zijn? En eventueel andere aanwezige skins wissen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Tonskidutch zei:

let op, er is een default skin en er is een standaard skin

de default mag je nooit wissen (volgens de regels van VTI) <> overige die je geladen had bovenop het image mogen verwijderd worden

Is OpenPli die er opstaat hoor. Tenzij dat daar ook een regel is natuurlijk.

Het zal er uiteindelijk toch nog op afdraaien dat ik zal moeten flashen, opnamelocatie klopt blijkbaar ook niet meer. Met als gevolg geen opnames gemaakt. Zeer raar.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat toch geen multiboot op dat hij met een andere image of skin is opgestart ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

let op, er is een default skin en er is een standaard skin

 

Ding ding ding!!!!! Opmerking van de dag dames en heren!!

Vertaal “default” eens?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

standaard is die de imagebouwers er al in hebben gezet en de naam gaf Mimisiku al hierboven daarmee start uw image na installatie op

de default skin is die oorspronkelijk in enigma2 al ingebouwd is die wordt gedeeltelijk aangesproken door de gekozen skin en aangevuld met nieuwe plaatjes

indien je de mapjes even bekijkt in je image zul je zien dat er na zojuist geïnstalleerd te zijn twee skins aanwezig zijn

iemand die zijn image kent weet ook waar ik het over heb

het vermoeden van bellejt dat je een ander image geboot hebt zou ik echter ook kunnen nog volgen, dat zie je in de info

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bellejt zei:

er staat toch geen multiboot op dat hij met een andere image of skin is opgestart ?

Neen, geen multiboot. Ik heb het ondertussen dan wel via een ( op dit forum aangegeven ) backup in orde gekregen, alleen zou ik natuurlijk nog graag te weten komen hoe het in eerste instantie gebeurde.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...