Jump to content
Sign in to follow this  
alfred de witt

vu plus duo 2 openwebif

Recommended Posts

Ik heb een vpn verbinding opgezet om tijdens de vakantie dit op mijn iPad te gaan gebruiken. Nu wil ik via openwebif ook op mijn iPad kunnen kijken maar het downloaden van mijn folders in m3u lukt nog niet, ik kan 100x op het boeket drukken maar downloaden doet hij niet. Nog een andere vraag want ik wil ook opnames via mijn iPad bekijken van mijn vu box maar er gebeurt hier ook niets las ik op de opname druk. Moet ik hier nog iets speciaals voor doen. Ik heb het idee dat ik nog wat mis. 

Posted (edited)

is mu3 al als bestandstype gelinkt aan VLC.exe app?

Edited by Tonskidutch
app

Nee, moet dit handmatig ?  Ik dacht dat ik eerst het bouget moest downloaden als m3u en dan moest linken met vlc

ik krijg overigens de zenderlijst niet gedownload op mijn iPad, ik zie de lijsten wel maar wat ik ook klik er wordt niets gedownload.

inmiddels een stap verder gekomen, ik kan via mijn iPad en vlc mijn opnames van de vuduo afspelen in mijn eigen netwerk. Als ik via hotspot inlog zie ik de vuduo helaas niet meer in de lijst staan dus krijg ik mijn opnames ook niet afgespeeld. De zenders streamen werkt niet op mijn iPad wat ik ook probeer.

zoek eens op black box pro

dat gebruikt Jürgen ook op z'n iPad

via hotspot kan dat natuurlijk nooit

Op ‎12‎-‎7‎-‎2020 om 10:18, alfred de witt zei:

Ik heb een vpn verbinding opgezet

Heb je in de box aangevinkt dat gebruik van VPN is toegestaan?

mvg

ja, vpn is toegestaan. Ik zie wel mijn nas als ik inlog op mijn iPad dus ga ik kijken of ik mijn opnames op mijn nas kan zetten want dan kan ik ze op afstand wel bekijken. Het mounten van de vuduo2 met de NAS is echter nooit gelukt, hij blijft hangen als ik in de browser instellingen aangeef dat mijn NAS de hd wordt en daarna blijft hij hangen bij controleren.

inmiddels diverse testen uitgevoerd met openwebif en het lukt mij om mijn opnames via hotspot verbinding op mijn telefoon en iPad via vpn verbinding in te loggen op mijn ontvanger en dan de opnames af te spelen. Ik ben benieuwd of dit morgen in het buitenland ook gaat werken maar ik verwacht van wel.

Het afspelen van opnames via vpn werkt maar ik zoek nu nog een mogelijkheid om vooruit te kunnen spoelen tijdens het bekijken, iemand een suggestie? Ik kan alleen de opname bekijken en die duurt 5 uur want ik heb ruim opgenomen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Jürgen
      Titel kan komen te vervallen omdat de oorzaak aan de HDD ligt waar de videos zijn opgeslagen.

Misschien kan de MOD deze topic verwijderen.
    • By kiekiek
      Voor mij even helemaal nieuw!

Ik heb 2 VU+ Zero boxen. Ik wil intern gaan sharen van de 1e naar de 2e box en dan via Wifi. Ik heb nog 2 adaptertjes liggen dus vandaar de keuze voor Wifi.
      Als ik nu via Menu>Instellingen>Systeem>Netwerk kijk zie ik niet waar een Wifi netwerk is toe te voegen. Waar is dat te vinden in VTi? Ik zie alleen een niet aktieve LAN.
    • By policedog68
      hallo
      ik it met een heeeel groot probleem heb vorig jaar een vu+ zero gekocht altijd tv mee gekeken tot er wat fout ging weet niet precies wat maar ik weet dat hij helemaal leeg het enigste wat ik nog krijg is af en toe dat rose scherm van vu en die valt na enkele seconden weg verder helemaal niks.
      heb diverse dingen geprobeerd maar niks wil lukken op diverse site bestanden gedownload maar niks lukt om alles er terug op te krijgen..

wat doe ik verkeerd 
    • By havejan
      Hallo Wij kijken elke avond via een van onze macs via Openwebif TV en dat had normaal gefunctioneerd tot begin deze week (tenminste voor de zenders die we kijken   Opeens kunnen wij enkel nog RTL 4 ontvangen en Spike lukte me uiteindelijk ook maar alle gangbare NPO1,2,3, SBS6, RTL-Z, Nat Geographic etc doen niets meer en geven zwart beeld met een grijze driehoek volgende stappen deden we om te kijken   1: we starten de OpenWebIf Zie image 1   2: Klikken op schermpje bij NPO1 zie image 2    Volgende Link wordt in een aparte Tab in Safari geopend http://192.168.1.101/web/stream.m3u?ref=1%3A0%3A19%3A5225%3AC99%3A3%3AEB0000%3A0%3A0%3A0%3A&name=NPO1+HD&device=etc&fname=NPO1+HD -> deze folder kann ik dus niet vinden op de decoder   3: Volgende Scherm verschijnt zie Image 3   5. Volgende heb ik al ondernomen - Reboots Decoder --> geen resultaat - Reboots laptop --> geen resultaat - Decoder op NPO1 en dan NPO1 starten op laptop --> geen resultaat - History safari geleegd - op mijn oeroude megatrage Windows PC werkte het wel   Mijn vermoeden is dat die streamlinks/files corrupt zijn. heeft iemand hier enig idee waar dit aan kan liggen?   PS1: het lukt me ook nog steeds niet om via mijn Mac direct op de decoder te komen, althans ik kom er wel op maar duurt een eeuwigheid om door de folders te bladeren heb ooit al eens een tip geprobeerd mbt Samba, maar dat heeft niet gebaat. nu ben ik ook niet echt een crack met linux en zo..   upload van Image1 lukt om de e.o.a. reden niet maar dit is het openwebif scherm met kanalenoverzicht   Alvast bedankt Jan

• By FGH77
      Ik krijg sinds kort helemaal geen beeld meer op de tv; alleen maar het logo van vuplus-support.org. Als de vu plus solo 2 op standby staat, krijg ik ook een verkeerde tijd te zien.
      Kunnen deze problemen de oorzaak zijn van het niet kunnen ontvangen van het signaal. Er staat namelijk wel een fruitboom in de buurt waarvan de takken in de baan hangen van waar het signaal wordt opgevangen.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy