Ga naar inhoud



alfred de witt

Aanbevolen berichten

Ik heb een vpn verbinding opgezet om tijdens de vakantie dit op mijn iPad te gaan gebruiken. Nu wil ik via openwebif ook op mijn iPad kunnen kijken maar het downloaden van mijn folders in m3u lukt nog niet, ik kan 100x op het boeket drukken maar downloaden doet hij niet. Nog een andere vraag want ik wil ook opnames via mijn iPad bekijken van mijn vu box maar er gebeurt hier ook niets las ik op de opname druk. Moet ik hier nog iets speciaals voor doen. Ik heb het idee dat ik nog wat mis. 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


inmiddels een stap verder gekomen, ik kan via mijn iPad en vlc mijn opnames van de vuduo afspelen in mijn eigen netwerk. Als ik via hotspot inlog zie ik de vuduo helaas niet meer in de lijst staan dus krijg ik mijn opnames ook niet afgespeeld. De zenders streamen werkt niet op mijn iPad wat ik ook probeer.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎7‎-‎2020 om 10:18, alfred de witt zei:

Ik heb een vpn verbinding opgezet

 

Heb je in de box aangevinkt dat gebruik van VPN is toegestaan?

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, vpn is toegestaan. Ik zie wel mijn nas als ik inlog op mijn iPad dus ga ik kijken of ik mijn opnames op mijn nas kan zetten want dan kan ik ze op afstand wel bekijken. Het mounten van de vuduo2 met de NAS is echter nooit gelukt, hij blijft hangen als ik in de browser instellingen aangeef dat mijn NAS de hd wordt en daarna blijft hij hangen bij controleren.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels diverse testen uitgevoerd met openwebif en het lukt mij om mijn opnames via hotspot verbinding op mijn telefoon en iPad via vpn verbinding in te loggen op mijn ontvanger en dan de opnames af te spelen. Ik ben benieuwd of dit morgen in het buitenland ook gaat werken maar ik verwacht van wel.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het afspelen van opnames via vpn werkt maar ik zoek nu nog een mogelijkheid om vooruit te kunnen spoelen tijdens het bekijken, iemand een suggestie? Ik kan alleen de opname bekijken en die duurt 5 uur want ik heb ruim opgenomen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...