Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ceesv schrijft:

“In het artikel van Totaal TV staat dat die 2 zenders lijken te verhuizen, het is kennelijk nog niet
officieel besloten?”

Ja, de communicatie van CanalDigitaal is zo slecht, dat zelfs Jarco kriek door de bomen het bos niet meer ziet. Dat de zender gaat verhuizen blijkt wel uit de verhuislijst, zie bijlage.

En Mojo, kan jij aangeven waar CanalDigitaal op hun site heeft aangegeven naar welke frequentie Veronica en Discovery Channel verhuizen?

post-60869-0-92320900-1374227734_thumb.png

Geplaatst: (aangepast)

Ja, dus alleen de zakelijke klanten hoeven maar geïnformeerd te worden waar die twee zenders naar toe gaan, de gewone klanten moeten het zelf maar uitzoeken.

Waar het om gaat is dat CanalDigitaal zijn abonnees niet serieus neemt.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Je snapt het volgens mij niet helemaal. De verhuizing is pas op 01-08-2013 en duurt tot 27-08-2013. Dan hoeven ze de nieuwe frequentie van Veronica en Discovery toch nog niet te melden op de site. De nieuwe frequenties van RTL4, 5 ,7 en 8 staan wel op de site: http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=49&title=Home

Dus ik verwacht dat de frequenties van Veronica en Discovery per 1-8-2013 op de site van CanalDigitaal te vinden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst: (aangepast)

Dit is de nieuwsbrief die ik 5 minuten geleden kreeg. 13 dagen voor de zenderwijziging worden de klanten dus nog niet geïnformeerd.

post-60869-0-22358900-1374247578_thumb.png

aangepast door Sprietje
  • Moderator
Geplaatst:

Ik zie als klant toch al enige weken een regelmatig een tekst door het beeld lopen die mij informeert dat ik voor die zender een nieuwe frequentie moet kiezen.

Dat is toch al een hele verbetering en ook een vorm van klanten informeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

CD heeft m.i. moeite met het vinden van de juiste methode om meerdere klantengroepen van informatie op maat te voorzien.

De technici onder de klanten willen frequenties en datums om hun niet-gecertificeerde ontvangers in stellen.

Diegenen die hun apparatuur door CD hebben laten installeren willen misschien de bolletjes-tabel. of nee, geen bolletjes maar onbekommerd TV kijken.

Vakhandel en installatiebedrijven moeten tijdig geinformeerd worden. Maar uitlekkende informatie veroorzaakt onrust.

En er zijn vast nog meer groepen aan te duiden. En probeer als CD maar eens één informatiemethode voor alle groepen klanten te vinden. Ik wens CD alvast succes !!

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Geplaatst:

Dit is de nieuwsbrief die ik 5 minuten geleden kreeg. 13 dagen voor de zenderwijziging worden de klanten dus nog niet geïnformeerd.

Dat is niet de nieuwsbrief van augustus.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik zie als klant toch al enige weken een regelmatig een tekst door het beeld lopen die mij informeert dat ik voor die zender een nieuwe frequentie moet kiezen.

Dat is toch al een hele verbetering en ook een vorm van klanten informeren.

Maar dat kan alleen als de frequentie/transponder door CD wordt beheerd.

Bij de verhuizing van Mezzo onlangs was die mogelijkheid er daarom niet. Dan is het wel belangrijk dat CD er geen zoekplaatje van maakt.

Zelf vermoed ik, dat CD het tijdig aanpassen van de Fastscanlijst en een mededeling hierover voldoende vindt. Dat lijkt een beetje pesten naar bezitters van een niet-gecertificeerde ontvanger.

Echter,als er een frequentiewijziging op Astra 2 is op het Sky-platform, heb ik de indruk dat Sky daar ook weinig over meedeelt. Hooguit noemt Sky een nieuw transpondernummer, maar het gros van de kijkers in het VK merkt van die wijziging natuurlijk niets. De rest mag het uitzoeken. Regelmatig heb ik moeten wachten op info via Kingofsat om te weten te komen waar de commerciële radiozenders in het VK nu weer gebleven waren.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Beste Mojo

Er staat in de brief van CanalDigitaal geschreven:

“De komende periode ondergaat het zenderaanbod van CanalDigitaal enkele wijzigingen, waarover we u graag willen informeren.”

Ik mag aannemen dat als ze schrijven “De komende periode” dat dat langer is dan 12 dagen want dan gaat de zenderwijziging al in. Bovendien zijn de zenders al meer dan 4 dagen op de nieuwe frequentie te ontvangen.

Geplaatst:

Beste Mojo

Er staat in de brief van CanalDigitaal geschreven:

“De komende periode ondergaat het zenderaanbod van CanalDigitaal enkele wijzigingen, waarover we u graag willen informeren.”

Ik mag aannemen dat als ze schrijven “De komende periode” dat dat langer is dan 12 dagen want dan gaat de zenderwijziging al in. Bovendien zijn de zenders al meer dan 4 dagen op de nieuwe frequentie te ontvangen.

Er zijn genoeg providers die een maand of langer proefdraaien voordat ze er officieel mededelingen over doen.

4 dagen is niks. Bovendien draaien de oude frequenties ook nog.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen