Ga naar inhoud


Meest stabiele setup voor dm800


adrie66

Aanbevolen berichten

Nadat m´n vuduo clone de geest had gegeven, heb ik nu een dm800hd origineel gebruikt gekocht.

Maar wat een bagger zeg, spontane reboots, crashes, zo goed als onbruikbaar.

Ik heb em geflashed met laatste PLI. 

ls ik em nu factory reset, opnieuw flash, diseqc ertussen uit, alleen 23.5. 

Totaal kaal hou zeg maar, zou dat helpen, of heeft er iemand een idee hoe je deze box werkend kunt krijgen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat heeft dat voor zin om eerst image van Dream erop te zetten en daarna weer opnieuw te flashes ?

Heb net factory reset - laatste newnigma - single sat 23.5 - sat scan. Alles leek in orde, beetje zappen,

de box een beetje pushen en hopla weer groen crash scherm, Weinig hoop voor dat ding eerlijk gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat heeft dat voor zin om eerst image van Dream erop te zetten en daarna weer opnieuw te flashes ?

Heb net factory reset - laatste newnigma - single sat 23.5 - sat scan. Alles leek in orde, beetje zappen,

de box een beetje pushen en hopla weer groen crash scherm, Weinig hoop voor dat ding eerlijk gezegd. 

Het is een software device dus moet je die ook als zodanig behandelen. Zet de laatste Open Pli erop verder geen toeters en bellen dan zul je zien dat deze best aardig draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de box begint ook aardig gedateerd te raken natuurlijk, was toch 1 van de eerste HD receivers (2008) op de markt.

Maarja, je mag toch verwachten dat zoiets in ieder geval bruikbaar is voor dat geld. Dat word weer richting marktplaats.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een software device dus moet je die ook als zodanig behandelen. Zet de laatste Open Pli erop verder geen toeters en bellen dan zul je zien dat deze best aardig draait.

  

Het gaat zo nu inderdaad al een tijdje goed, geen crashes, voordeel van de twijfel maar even. Blijft geen aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de box begint ook aardig gedateerd te raken natuurlijk, was toch 1 van de eerste HD receivers (2008) op de markt.

Maarja, je mag toch verwachten dat zoiets in ieder geval bruikbaar is voor dat geld. Dat word weer richting marktplaats.. 

Tsja, mijn dreambox 800 doet het nog steeds perfect. Maar zoals je zelf ook al aangaf heb je de box 2e hands gekocht en weet je dus niet wat de vorige eigenaar er mee uitgespookt heeft.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Zelfde gehad met mijn toen nagelnieuwe. Uit de doos. Originele DMM firmware nog in het toestel.. Meteen bij de installatie-wizard groen beeld met witte letters. Ging terug naar de leverancier. Na 2 maanden! Een nieuwe ontvangen. Speelt nu nog zonder enig probleem.. Er is een hele serie geweest met defecte RAM geheugens. Denk dat jij zo'n box hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de box begint ook aardig gedateerd te raken natuurlijk, was toch 1 van de eerste HD receivers (2008) op de markt.. 

Idd maar hij draait hier toch al weer 4 jaar zonder problemen met openPli. Ook op mp aangeschaft. Hd 320 erin en multytenne 4 x .eraan.

 

En idd teletekst heeft ie te weinig geheugen voor, maar verder kijken we er elke avond naar, zonder problemen, topdingetje !

 

Dus gedateerd ja maar kan nog prima mee hoor!

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd maar hij draait hier toch al weer 4 jaar zonder problemen met openPli. Ook op mp aangeschaft. Hd 320 erin en multytenne 4 x .eraan.

 

En idd teletekst heeft ie te weinig geheugen voor, maar verder kijken we er elke avond naar, zonder problemen, topdingetje !

 

Dus gedateerd ja maar kan nog prima mee hoor!

Het kan zeker goed gaan, als je er geen eisen aan stelt en puur voor het kijkplezier gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...