Ga naar inhoud


Meest stabiele setup voor dm800


adrie66

Aanbevolen berichten


Ja, om wat beters te krijgen moet je soms iets meer moeite doen

 

In het begin moest je voor een DMM ook wat meer moeite doen, was ook niet op iedere straat hoek te koop, en dat was ook geen reden om maar weer opnieuw een Strong8000 of iets dergelijks te kopen

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanaf 2003? Dmm gehad en  ook 3,5 jaar VU+ gehad, en nu een maand of 8 ET's, nu ga ik nog steeds voor ET of die wat moeilijker te krijgen is of niet, Benelux versie ja of nee boeit me verder niet,  is gewoon een fijne snelle box, geeft mij net zoveel plezier als ik altijd van de DMM's heb gehad.

De 9500 is een Benelux versie, de 6000's niet, 1 of 2x de Benelux HBBTV van Ned 1, 2, 3 gebruikt verder nooit, gebruik op alle 3 boxen gewoon de plugin Openuitzending gemist

De VU vond ik tov de DMM's en de ET's  in het gebruik zeer matig, overhypt ding, 3,5 jaar was genoeg.

Hier zit 400 meter verderop een Satshop ook CD Dealer, de DMM's heb ik een 80 km verderop moeten halen de VU ook, dus dat maakt me voor de ET's ook niet uit, al moet ik ze uit Duitsland laten komen.

Voor bv modelbouw hobby haal ik ook veel uit HongKong, het maakt me nooit uit waar wat wegkomt, als ik voor mijn geld maar krijg wat ik hebben wil,  dat vind ik veel belangrijker dan dat ik krijg wat iemand mij verkopen wil.

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb nu een andere dm800 aangeschaft en deze draait als een zonnetje, nog niet een crash of probleem. 

Het is precies dezelfde, mobo revisie, zelfde tuner model, alleen prod. datum is iets later, beide 100% origineel.

Heb ze geflashed met zelfde (PLI) image, de ene draait goed de ander crashed aan de lopende band met dus exact zelde setup.

Dit is wat ik inmiddels met de probleembox heb geprobeerd : pure serieele flash, het flashgeheugen gecontroleerd vanuit de bios van de box. Tuners verwisseld met de goeie box, steeds zelfde probleem.

Diverse images met verschillende resultaten, newnigma2 bv heb ik een hele dag gedraaid zonder crash, maar de vlg dag toch weer problemen, Moet wel ergens een hardware probleem zijn, maar waar zou ik het moeten zoeken ? Iemand tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk de serie uit 2010 met defecte geheugenbank. Had er toen ook 1 die nieuw uit doos niet wilde draaien. Is toen gewoon vervangen. Maar ja. Nu alweer 2 jaar uit productie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...