Ga naar inhoud


Extreme en V-Box


wasboer

Aanbevolen berichten


draai met pli. heb er een nieuwere versie op laten zetten. Nu blijkt dat er een aantal nieuwe instelling bij staan en ik weet niet wat ik er mee moet. Bij mijn vorige versie werkte alles perfect en bij deze krijg ik hem niet aan het draaien. Heb naar mijn mening alle varianten al uitgeprobeerd. Iemand nog een idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik er nog van weet is dat je de v-box de eindstanden moet opslaan en wat ik ook moest was alle sats die ik had in de V-box programeren. daarna was het gewoon de schotel aansluiten en alleen de positie invoeren klaar, Maar ik heb al meer dan 6 jaar geen V-Box meer gebruikt.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Sjaak(K) wat denk je dat je dan aan het doen bent???

 

Ja psies je slaat de posities 1 voor 1 op in de vbox dus die wordt wel degelijk geprogrammeerd. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik citeer uit jou tekst de eerste zin:  "Je hoeft helemaal niets in de v-box te programmeren" 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die tijd toen ik de V-Box gebruikte werkte bij mij de usals niet naar behoren. ik moest continu corrigeren. vandaar ik dus de satellieten in mijn V-Box programmeerde. En dat waren er toen 16 stuks, en als je dan nieuwe firmware update had gedaan of andere software gekozen had waren al je satellieten weg. En op deze manier dus niet, de V-Box had alle posities opgeslagen het was gewoon een kwestie van de juiste satelliet op de juiste plek opslaan in je box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...