wasboer Posted August 27, 2013 Posted August 27, 2013 Weet iemand hoe je de extreme moet instellen om hem te laten draaien
wasboer Posted August 28, 2013 Author Posted August 28, 2013 draai met pli. heb er een nieuwere versie op laten zetten. Nu blijkt dat er een aantal nieuwe instelling bij staan en ik weet niet wat ik er mee moet. Bij mijn vorige versie werkte alles perfect en bij deze krijg ik hem niet aan het draaien. Heb naar mijn mening alle varianten al uitgeprobeerd. Iemand nog een idee.
Loui (K) Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 (edited) Wat ik er nog van weet is dat je de v-box de eindstanden moet opslaan en wat ik ook moest was alle sats die ik had in de V-box programeren. daarna was het gewoon de schotel aansluiten en alleen de positie invoeren klaar, Maar ik heb al meer dan 6 jaar geen V-Box meer gebruikt. Edited August 28, 2013 by Loui (K)
Codx Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 (edited) Zeg Sjaak(K) wat denk je dat je dan aan het doen bent??? Ja psies je slaat de posities 1 voor 1 op in de vbox dus die wordt wel degelijk geprogrammeerd. Edited August 28, 2013 by Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Codx Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 ik citeer uit jou tekst de eerste zin: "Je hoeft helemaal niets in de v-box te programmeren" SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Loui (K) Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 In die tijd toen ik de V-Box gebruikte werkte bij mij de usals niet naar behoren. ik moest continu corrigeren. vandaar ik dus de satellieten in mijn V-Box programmeerde. En dat waren er toen 16 stuks, en als je dan nieuwe firmware update had gedaan of andere software gekozen had waren al je satellieten weg. En op deze manier dus niet, de V-Box had alle posities opgeslagen het was gewoon een kwestie van de juiste satelliet op de juiste plek opslaan in je box.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now