Ga naar inhoud


DM7020HD-V2 en DM7020HD, wat is het verschil?


Harley01

Aanbevolen berichten


Hallo

Ik wil me een DM7020HD kopen maar nu zie ik bij wat googlen dat er twee versies van  zijn nl

De DM7020HD en de DM7020HD-V2

Weet iemand wat precies wat het verschil is.

Gr Harley01

Als het goed is, is de DM7020HD niet meer in de handel. Alle Dreamboxen hebben sinds kort een V2-versie met meer geheugen zodat ze Hbbtv en meer apps aankunnen.

Software, zoals OpenPli zal hiertoe ook de noodzakelijke aanpassingen ondergaan.

 

De V2 is dus wat beter dan de V1. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harly 01,als je wat verder gegoogld had evt op dream multi media,dan had je gezien dat de nieuwe 7020HD meer geheugen heeft gekregen.verder blijft alles bij het zelfde ,nl de nr.1 onder de boxen.

 

Ik heb een Dm 8000 en een Dm 7020HD enneh bij mij staat de 7020HD toch op de 2e plaats.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de goede orde:

 

het enige verschil tussen de DM7020HD versie 1 en 2 is de snelheid van het geheugen. De hoeveelheid flash geheugen is niet verdubbeld. Het is nog steeds 1GB en RAM geheugen nog steeds 512MB. 

De boxen waar het geheugen wel van is vergroot zijn de DM500HD en de DM800se. Die hebben nu ook 1GB flash en 512MB RAM. 

 

De DM7020HD is verder een prima box. Goed beeld, zowel op de analoge uitgangen als ook digitaal.

 

Voor 'n uitgebreide specificatie lijst kun je kijken bij wikipedia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...