Ga naar inhoud


kan ik nu overstappen?


uniden

Aanbevolen berichten

de Firma KPN vond het nodig om kickxl over  te nemen en het onder te brengen bij telfort nu heb ik bij kpn en telfort in het verleden grote problemen gehad,is het mogelijk dat ik over mag gaan stappen,binnen mijn  contraktperiode? ik heb namelijk helemaal geen trek ik kpn en of telfort :crazy:

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Wanderer

 

de Firma KPN vond het nodig om kickxl over  te nemen   :crazy:

@ Wanderer, staat er toch duidelijk.

 

 

 

@Uniden

 

Volgens mij kan je nu idd zo opstappen, immers je contract word aangepast naar een nieuwe contractpartner en dat is niet diegene met wie jij het contract hebt afgesloten, ergo je bent vrij om te gaan.

 

Groetjes.........

 

aangepast door Terradon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het ook. Mijn CV monteur ging failliet en Eneco heeft het onderhoudscontract overgenomen. Ik kon kiezen of ik dat wilde of niet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe e.e.a overgenomen wordt.

KPN kan nl. kickxl overnemen maar gewoon onder dezelfde naam en voorwaarden voort zetten.

M.a.w er is alleen een andere geldschieter maar aan het bedrijf zelf verandert niets.

 

Is dat laatste het geval dan is de kans groot dat je dus niet zo maar over mag stappen, maar toch keurig moet betalen tot aan het eind van je contractperiode.

 

Anders wordt het op het moment dat de voorwaarden veranderen of dat de prijzen plots de lucht in gaan (in sommige contracten kan wel staan wel dat een reguliere verhoging ivm. inflatie ed. geen reden is om het contract te mogen beëindigen) dan kan dat wel een goede reden zijn om over te stappen zonder dat men je aan het contract kan houden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik zeggen: niet twijfelen en de deur uitgooien.

 

De contractvoorwaarden worden langs hun kant aangepast, jij hoeft er niet mee akkoord te gaan.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt van het contract af, wanneer de voorwaarden door de leverancier worden aangepast.

Een snelheidsverlaging, of verhoging van prijs is daarvan een goed voorbeeld.

 

Je krijgt normaal gesproken van tevoren een formele brief/email van je leverancier, waar deze snelheidswijziging van 60 naar 50 staat aangekondigd.

Normale termijn hiervoor is een maand van tevoren, dit staat ook in de algemene voorwaarden.

In deze brief zal worden gewezen op de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen.

 

Als je nu al opzegt zonder zo'n officiële brief van je leverancier, zal het waarschijnlijk niet kosteloos zijn.

Dus even geduld houden en genieten van je 60 Mb. Tegen de tijd dat de brief komt zal de concurrentie je ook wel snel een aanbod doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staan trouwens al je antwoorden op een rijtje

http://www.kickxl.nl/telfort

 

Daar wordt ook over een brief gesproken :-)

 

Ik ben het niet eens met de overgang naar Telfort. Mag ik mijn contract beëindigen?

U heeft het recht om uw contract binnen 1 maand na ontvangst van de
brief te ontbinden. Dit kunt u telefonisch doen via nummer 088 45 42
543.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is wel degelijk veel veranderd. Ook xms (mijn provider) is achter de schermen nu telfort geworden. Mijn internet is nog wel gewoon 100 mbit, maar aan de routes te zien ga ik tegenwoordig over het kpn net, en vroeger toen xms nog niet was over genomen ging dat heel anders.

 

Houd er overigens rekening mee dat als je van glasvezel provider wilt wisselen je een week of wat zonder internet zult zitten omdat er voor glasvezel nog geen migratie met minimale downtijd is afgedwongen, en dus hebben de providers daar nog geen haast mee.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...