Ga naar inhoud


collectief inkoop energie


groeselt

Aanbevolen berichten

Ik ben me aan het orienteren om te gaan overstappen, nu heb ik me via eigen huis en via de telegraaf hiervoor ingeschreven.

Beide kwamen met een voorstel voor 1 of een 3-jarig contract. scheelt ongeveer 250 euro per jaar.

Bij eigen huis ben je wel verplicht het 2e jaar contributie te gaan betalen van 25,50. 

 

Heeft iemand hiermee ervaring, zitten er geen addertjes onder het gras of komen er geen extra bijkomende kosten bij (onverwachte).

Mijn huidige leverancier ie Essent.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ingetekend op de 1-jaar aanbieding van vereniging eigen huis. Volgens mij zijn er geen addertjes. Het lidmaatschap op de vereniging kun je natuurlijk altijd opzeggen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon via de consumentenbond geregeld die ook nog eens de vinger voor je aan de pols houdt en voor je in de bres springt als er bij het omzetten wat fout gaat.

Verder zou ik met de dalende prijzen niet aan een 3 jarig contract beginnen.

De meeste energiemaatschappijen (vaak die wat normaal ook al duurder zijn) hebben hun klanten bang gemaakt met stijgende kosten, maar er schijnt op dit moment een overschot op de energiemarkt te zijn en dat wordt de komende jaren nog steeds groter waardoor de energieprijzen waarschijnlijk nog meer onder druk komen te staan.

Vandaar dat ik elk jaar keurig een berichtje van de consumentenbond krijg om me er aan te herinneren dat het contract weer bijna is afgelopen en ze weer een collectief gaan starten waarna ik weer een nieuw contract krijg aangeboden die de laatste 2 jaar telkens weer iets lager was.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Greenchoice ontzorgd. Die houden voor jou de beste deals in de gaten.

Je hoeft dan niet ieder jaar te shoppen, zij stellen de beste keus voor.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Energie Direct gekomen na een eerder actie van Eigen Huis. Ik ga er vanuit dat 1 keer overstappen wat oplevert maar daarna niet meer. Tenzij Energie Direct ineens met een veel hoger nieuw voorstel aankomt.

 

Niets gemerkt van kleine lettertjes overigens.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vergis je je want sommige leveranciers zijn dan wel even duur, maar geven wel een welkomst cadeau van 100 euro, een tablet enz. waardoor het ondanks het geringe prijsverschil in de energiekosten zelf toch aantrekkelijk kan zijn om over te stappen.

 

Overstappen van Essent of Nuon naar een andere partij loont vrijwel altijd (en meestal ook geen klein beetje)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige voordeel wat je kan hebben is de welkomst premie, de kwh prijs maakt elkaar niet zoveel. Een andere truc is een laag maandbedrag, maar dan ben je na een jaar alsnog aan de beurt.

 

Ben vandaag ook gebeld door iets van collectieve energie, elke maand wordt ik wel lastig gevallen voor zoiets. Word er een beetje moe van.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stap elk jaar over van leverancier en doe dit zelf dus geen collectief.

De bonussen die ik daarmee binnen haal zijn rond de 200 euro's

Ik neem altijd een contract van 1 jaar vast.

De vergelijkingssite die ik meestal raadpleeg is www.gaslicht.com

Je vult daar je verbruik en leverancier in en de beste rollen er dan eruit.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...