Ga naar inhoud


Nieuwe Open ATV


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo Loui

 

Wat vindt je van dit verhaal?

Bied dit perpectief, echte verbeteringen?

 

Gr.

 

Geuze

 

Vertaald met Google.

 

OpenATV 4.0 komt er aan ....

 

We werken aan een nieuwe versie van onze gebouwde omgeving

Deze stap is belangrijk voor de toekomstige ARM-gebaseerde en XBMC dozen

evenals komende Mipsel dozen gebaseerd op kernel 3.10.x

 

Wat is de gebruiker van hebben en wat is er anders aan de beelden zal zijn.

 

Voor de gebruiker, zal het in eerste instantie niet ziet veel nieuwe, aangezien de onderbouw compleet

werd vernieuwd, moet de gebruiker maar zijn imago bij de overstap naar 4.0 Volledig opnieuw installeren.

 

Wat is Compleet basis.

 

De openATV 3.0 Beelden worden gebouwd met bitbake versie 1.15.1 en de OE-CORE rond März.2012

deze tools om de beelden te creëren en samenstellen van de gehele libs, programma's die opnieuw kan worden gevonden in het beeld.

Met de nieuwe omgeving, gaan we meteen naar de nieuwste versie van bitbake en OE-core omgeving.

 

Het gebouw nu onderworpen aan de nieuwe kwaliteitsborging van bitbake en de nieuwe functies te versnellen de vorming van Beelden

met 25% die ook ons ​​gebouw server opgelucht, hij zal niet nog minder dozen.

 

Hier is een kort overzicht van de nieuwe omgeving in aantallen.

 

Bitbake Versie: 1.21.1

OE-kern: eind november 2013

Busybox 1.21.1

eglib: 02:18

GCC: 4.8.1

meer dan 350 nieuwe instrumenten

1.000 updates voor recepten Bitebake

De lijst van bibliotheken en gereedschappen is enorm en kan dus niet opnieuw worden toegevoegd

de verandering logs en commit logs van oe-kern zijn div pagina's lang.

 

In het Customize beeld kan een lichte snelheidsverbetering merken

onze schatting is dat 5%.

 

Is dit OpenPLi 4.0:

 

Geen OpenPLi de gebouwde omgeving verschilt van onze

OpenPLi Gebruikt een andere omgeving met bitbake 1.19.1 en OE-kern van maart 2013.

 

Wanneer zal openATV:

 

In de beta-gamma is al getest Strong, door de hoeveelheid dozen en beelden zal ook enige tijd duren voordat

de beelden gaan publiek, proberen we ook de exotische dozen zoals de DM800HD en Azboxen blijven worden gebouwd,

die momenteel nog niet werkt.

 

Zal het tegen openATV 3.0 en 4.0 in parallel.

 

We proberen zowel in het begin Beelden parallel te bouwen, wanneer de 4,0 Afbeelding Werkt goed, kan de 3.0 Afbeeldingen worden ingesteld.

 

Zal er een beta 4.0 Afbeelding voorhand.

 

Als we de grove problemen onder controle kunt hebben ik me voorstellen dat we dan zijn rekenen we op de hulp van de gebruiker met de daarvoor bestemde vakken de Beta Test uitbreiden omdat we niet alle dozen en dit zelf kan er niet testen.

 

Want ik ben momenteel druk bezig op 100% met de 4,0 openATV niet verbaasd dat ik niet altijd meteen een probleem in 3.0 te reageren.

Ik werk op de 4.0 in mijn volledige vrije tijd.

Dus ik hier om te praten over het geduld dat het soms wat langer duurt voor een antwoord.

 

Nieuwe beelden zijn voor nieuwe boxen hier ne keer kort overzicht

 

Xtrend ET10000, E2BMC nieuwe Gigablue Quad plus, MK Digital E2BMC, Stratos Ultima E2BMC

Songo 8800HD, Sezam Marvel, Miraclebox mini HD Octagon 1,3 GHz, XP 1000 opvolger, een andere 7424 en 7356 1,3 GHZ dozen ...

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


(ben toch maar eens het originele gaan lezen... ;) )

 

maar...Waar vallen de Dreamboxen onder?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik lees dat bovenstaande een DM is? Alleen bedoeld voor Loui? Ach ja, die vertaling van Google helpt mij niet echt om het verhaal te begrijpen. Ik ga wel op zoek naar de originele tekst :-(

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor iedereen natuurlijk, en niet alleen voor Loui, ik noem  die naam omdat hij mij al meer geholpen heeft.

 

Geuze

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...