Ga naar inhoud


Oscam server op Linux (Clearos 5.2)


MySat

Aanbevolen berichten

Naast de NSLU2 zou ik graag een bacup scenario hebben voor mijn server

 

Ik wil mijn ClearOS (x68) platform inzetten om Oscam met de Smargo's te laten draaien. Lijkt een eitje, maar dan moet je wel weten welke versie

 

Oscam heb ik geheel geconfigueerd in een aparte directory

 

Versie oscam-svn9062-x86_64-pc-linux-webif-libusb-Distribution.tar gedownload en alles staat netjes op 777

 

[root@system bin]# pwd
/emu/bin
/emu/conf

/emu/log

 

En toch krijg ik dit

 

[root@system bin]# ./oscam
-bash: ./oscam: cannot execute binary file
 

Andere bin geprobeerd, maar kom niet vooruit. Vandaar de vraag: Wie heeft dit draaien op ClearOS 5 met Smargo's eraan ? Welke versie van de exec gebruik je ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn Linux

 

Linux system.clearos.lan 2.6.18-194.8.1.v5PAE #1 SMP Thu Jul 15 02:01:47 EDT 2010 i686 i686 i386 GNU/Linux
 

 

Dus 32 bit

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...