Ga naar inhoud


Kanalen lijst op de SAB Titan micro krijgen


ams020

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben op dit moment een SAB Titan Micro aan het testen. Ik zou de kanalenlijst van de transponder hier op willen installeren. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet? Ik heb het geprobeerd met de .zip en de losse bestanden van de kanalenlijst maar deze worden niet herkent.

 

Hopelijk kan iemand mij de juiste kant op wijzen.

 

Alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die zit er wel op. Blijkbaar ging ik ervan uit dat dit niet dezelfden zijn. Dus de fastscan lijst is hetzelfde als die lijst van Hans van de Transponder. Hartelijk dank!

Beste Ams020,

 

Neen de Fastcan lijst en de lijst Hans zijn zeker niet dezelfde. Jammer genoeg kun je de lijst "Hans" niet direct laden in de Sab Titan Micro.

De Fastscan lijst is een voor geprogrammeerde lijst b.v. Canal Digitaal . Dan krijg je een lijst van alle CD zenders, of ze dan wel of niet in je abonnement zitten is een 2e. Het nadeel is dan dat deze lijst vast is , je kunt er weinig of niets in veranderen. Ook is het dan zo dat je de CD kanalen niet meer in de satellietlijsten voor komen . Je kunt dan ook geen andere favorietenlijsten maken waar je de betreffende zenders in zou willen opnemen.  Misschien is er inmiddels wel een editor om zelf de lijsten samen te stellen . Zo lang die er nog niet is zal je het handmatig moeten doen.  En toch vind ik de Sab Titan Micro een meer dan leuk ontvangertje.

 

M.vr.gr. Radenko   

aangepast door Radenko@onsbrant

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...