Ga naar inhoud


sab aansluiten op laptop


hubertus1968

Aanbevolen berichten


Misschien is het handig om meer informatie te geven, rondom jouw ontvanger / probleem. Misschien beginnen met type van de ontvanger. Maar wanneer je informatie ziet van de afgestemde zender, na het zappen, van de zender, lijkt het op een decoderingsprobleem. Met andere woorden, de kaart van canal digitaal wordt niet aangesproken. Misschien de ontvanger ( in jouw geval de Sab ) misschien eens opnieuw opstarten ?

 

En in verband met de harde wind, zou het ook nog een ontvangst probleem kunnen zijn, maar, wanneer je de herstart van de SAB hebt uitgevoerd, en je krijgt na het zappen geen informatie te zien ( denk aan geen egp / correcte tijds weergave ), dan heb je hoogst waarschijnlijk geen ontvangst.

 

De meeste SAB's kun je niet een laptop gebruiken als alternatief voor een afstandsbediening.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een titan III combo hd deze is niet met kaart van canaal digitaal, maar denk zelf aan de software die ik we er op heb laten zetten nu zal je zeggen ga dan terug maar als hij niet reageert dan moet je iets ,meerdere keren geheel van stroom af niets helpt, daarom wil ik wat experimenteren met dat ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zonder Canaldigitaal kaart heb je geen beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, hubertus1968 zei:

het is een titan III combo hd deze is niet met kaart van canaal digitaal, maar denk zelf aan de software die ik we er op heb laten zetten nu zal je zeggen ga dan terug maar als hij niet reageert dan moet je iets ,meerdere keren geheel van stroom af niets helpt, daarom wil ik wat experimenteren met dat ding

Logish dat je geen beeld hebt zonder kaart, dan kun je gaan experimenteren wat je wilt resultaat blijft zelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is illegaal en wettelijk strafbaar gesteld.

 

Verder zadel je de eerlijke klanten op met jouw rekening.

 

Illegale zaken worden hier niet besproken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...