Ga naar inhoud


T-90 lnb rail verlengen ja of nee ?


bulldog_bob

Aanbevolen berichten

Hallo mede satters ,

 

Ik denk er al enige tijd over na om de rail van mijn T-90 te verlengen zodat , ik de schotel kan voorzien van lnb's zodat ik kan kijken van 28 oost tot 30 west . Nu heb heb ik al een paar keer gelezen dat dit wordt afgeraden , vanwege de mindere ontvangst op het einde van de rail. Wij kijken best veel op 28 oost , dus een goede ontvangst op die lnb is dus best wel belangrijk . Ik heb voldoende spullen om de schotel goed uit te richten , ik heb mijn T-90 nu alweer 5 jaar hiervoor had de T-55 . Wat zijn de ontvangst sterktes die zo gehaald worden op 28 oost als deze zo ver op het uiteinde zit ? En heb ik nog beeld als het weer slechter wordt ? Het moet nu flink tekeer gaan voor het beeld uitvalt. Mijn ontvanger is de VU+ Duo .

 

Graag had van jullie wat feedback .

 

DM7000s - DM500s - VU+ Duo met 250 GB HDD - WaveFrontier T90 + emp 8/1 - Rotor met 80cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik zou even wachten tot de nieuwe Astra satelliet op 28 graden oost in gebruik genomen gaat worden om te kijken of je dan nog genoeg signaal hebt. Zie ook dit topic. http://www.sat4all.com/forums/topic/337933-behoorlijk-verschil-in-ontvangstkwaliteit-channel-5-gedurende-de-dag/page-2?do=findComment&comment=2213144

Zijn 2 T-90's geen optie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even wachten tot de nieuwe Astra satelliet op 28 graden oost in gebruik genomen gaat worden om te kijken of je dan nog genoeg signaal hebt. Zie ook dit topic. http://www.sat4all.com/forums/topic/337933-behoorlijk-verschil-in-ontvangstkwaliteit-channel-5-gedurende-de-dag/page-2?do=findComment&comment=2213144

Zijn 2 T-90's geen optie?

Het lijkt me dat je je in Nederland niet gauw zorgen hoeft te maken over 2E. Integendeel, zou ik zeggen.De ervaringen en sterkte.zullen naar verwachting vergelijkbaar zijn met 2F. Met een Inverto lnb zit je ongetwijfeld helemaal goed.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren , ik dank jullie hartelijk voor de feedback . Op dit moment kijk ik van 28 oost t/m 1 west , ik denk dat ik het hier dan ook bij laat . Ik heb met deze opstelling eigenlijk nooit problemen ook niet met een flinke regenbui.

DM7000s - DM500s - VU+ Duo met 250 GB HDD - WaveFrontier T90 + emp 8/1 - Rotor met 80cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...