Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 22 januari 2014


hro

Aanbevolen berichten

iedere dag houd ik mijn 'moederlijst' bij. Pas als er voldoende mutaties zijn of mutaties die voor het gebied NL+B essentieel zijn komt er een nieuwe lijst uit. Dat is weer extra werk dus: liever niet dan wel. Zeker niet om de drie dagen.

Dagelijks zijn er buiten 13/19/23/28 ook veel wijzigingen. Deze zitten in de 'rotatinglijst'. Langer dan 2 a 3 weken geen nieuwe lijst is voor deze gebruikers niet fijn. Vandaar dat ik ook weer niet te lang kan wachten.

 

Maar Mimisiku: als je het teveel werk vindt... zet de setting via plugins in je receiver en bij een software-update krijg je automatisch/gratis de nieuwe versie!

Ik zou me zeker niet verontschuldigen voor je inzet en werkdrift. Complimenten en bedankjes zijn op zijn plaats en anders niet. Geen zin om bij te werken. Dan niet. Dikke doei!! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat lijkt mij ontzettend handig, alleen vraag ik me af hoe ik dit kan doen? Ik zie in mijn plugins geen hanssettings staan? Ik heb de image HDMU

Van mijn 'moederlijst' maak ik de vier varianten. Deze gaan naar diverse satforums en via Github naar OpenPLi. Ook worden ze overgenomen op images als OpenRSi, OpenATV en ik meen ViX. HDMU is vrij ze te gebruiken. Je zult daar de bouwers van moeten tippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik gebruik naar tevredenheid jou lijst maar zou het kunnen dat er nog een foutje in zit in jou lijst. Dit foutje zat namelijk ook al in u vorige lijsten.

Bij SKY UK heb je 3 x Sky Sports HD 3 en 3 x Sky Sports HD 4. Echter de eerste van beide blijken Sky Sports HD 1 te zijn.

Kan iemand dit bevestigen?

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag,

 

Op de nieuwe positie van discovery channel heb ik geen epg meer en ook de picon doet het niet. Enig idee?

EPG is een zaak van Canal Digitaal, zal op termijn wel doorgegeven worden.

Picon: vrijwilligerswerk/hobby, ook deze zal op termijn worden bijgewerkt door de Piconmaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik gebruik naar tevredenheid jou lijst maar zou het kunnen dat er nog een foutje in zit in jou lijst. Dit foutje zat namelijk ook al in u vorige lijsten.

Bij SKY UK heb je 3 x Sky Sports HD 3 en 3 x Sky Sports HD 4. Echter de eerste van beide blijken Sky Sports HD 1 te zijn.

Kan iemand dit bevestigen?

 

Thanks

Apart... ook na een rescan van de transponders blijft de zendernaam 3 en 4 terwijl op dat moment programma 1 wordt uitgezonden.

Dan de vraag: handmatig aanpassen? Ik blijft zeker bij Sky UK liever de namen volgen die men zelf geeft (betrouwbare provider). Mogelijk is het maar tijdelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hij neemt de gegevens van Sky sports 3 HD (epg) dus je denkt dat hij dit programma zal opnemen maar ondertussen neemt hij op op Sky Sport HD 1. Is maar waarschuwen dat ik doe. Gewoon van elke 2 de eerste HD wissen in je lijst en probleem is opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd indien ik het gerust laat heb ik niks van juiste opnamen! gewoon de 2 weglaten. Ze staan er dan nog 2 keer in maar dan teminste juist. Ook geen foute opnames meer. Soms wilt men nog al eens vlug een opname starten. Dan denk je dat je juist bent maar is niet zo. Nuja probleem opgelost voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hro ik zal niet weten hoe?

 

Probleem opgelost.

 

Als ik op vix moet wachten word het niks, al sinds december geen updates meer!

 

Heb dreamboxedit gebruikt, ging zeer simpel, eindelijk nu een recente kanalenlijst van Hans, en deze ziet er weer goed uit!

 

@Hans, bedankt en ga zo door :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

DreamBoxEdit is prima, voor het maken van de lijsten gebruik ik DreamSet versie 2.39. Daar komen de streams (na gewone tv-boeketten) goed mee over. Met DBE of oudere versies van DreamSet zijn wel eens problemen gemeld.

 

Anders van ViX naar een ander image... er zijn er genoeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...