Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 22 januari 2014


hro

Aanbevolen berichten

Nieuw sinds 7 januari 2014, per satelliet, chronologisch in tijd:

Astra 19 oost:

  • MTV Live van Sky Germany op andere frequentie, code;
  • Discovery Channel NL (Canal Digitaal en TV Vlaanderen), andere frequentie, code.

Astra 23 oost:

  • iConcerts, AT5, L1, Brava hd, nieuwe frequentie (tijdelijk ook op oude), code;
  • WinRace is gestopt.

Hotbird 13 oost:

  • Goods TV (Arabisch), fta;
  • 12245 H is een nieuwe frequentie met o.a. Arte (Fr.), fta;
  • Ennahar TV (Algerije), fta;
  • Abusaleh TV, fta.

Streams: zowel radio- als tv-streams bijgewerkt. Niet werkende verwijderd en nieuwe toegevoegd.

En vele andere mutaties.

e2_hanssettings_19e_23e.zip

e2_hanssettings_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e_AND_rotating.zip

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben altijd blij met de update van Hans. Begrijp me niet verkeerd, maar iedere 3 dagen is me even te zot. Wacht wel tot maart eens kijken of CD dan klaar met zijn transponderdans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans, deze knal ik er meteen in. Bedankt maar weer!!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben altijd blij met de update van Hans. Begrijp me niet verkeerd, maar iedere 3 dagen is me even te zot. Wacht wel tot maart eens kijken of CD dan klaar met zijn transponderdans

De laatste van Hans is van 7 januari dus is drie dagen een kleine misrekening.

Wel als je alle andere posters meetelt.

Maar als je voorkeur naar Hansje uitgaat dan zou ik deze zeker meepakken.

Twee minuten werk voor heel veel genoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben altijd blij met de update van Hans. Begrijp me niet verkeerd, maar iedere 3 dagen is me even te zot. Wacht wel tot maart eens kijken of CD dan klaar met zijn transponderdans

Wees toch blij dat Hans deze lijsten zo nauwkeurig bijhoudt!!!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedere dag houd ik mijn 'moederlijst' bij. Pas als er voldoende mutaties zijn of mutaties die voor het gebied NL+B essentieel zijn komt er een nieuwe lijst uit. Dat is weer extra werk dus: liever niet dan wel. Zeker niet om de drie dagen.

Dagelijks zijn er buiten 13/19/23/28 ook veel wijzigingen. Deze zitten in de 'rotatinglijst'. Langer dan 2 a 3 weken geen nieuwe lijst is voor deze gebruikers niet fijn. Vandaar dat ik ook weer niet te lang kan wachten.

 

Maar Mimisiku: als je het teveel werk vindt... zet de setting via plugins in je receiver en bij een software-update krijg je automatisch/gratis de nieuwe versie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedere dag houd ik mijn 'moederlijst' bij. Pas als er voldoende mutaties zijn of mutaties die voor het gebied NL+B essentieel zijn komt er een nieuwe lijst uit. Dat is weer extra werk dus: liever niet dan wel. Zeker niet om de drie dagen.

Dagelijks zijn er buiten 13/19/23/28 ook veel wijzigingen. Deze zitten in de 'rotatinglijst'. Langer dan 2 a 3 weken geen nieuwe lijst is voor deze gebruikers niet fijn. Vandaar dat ik ook weer niet te lang kan wachten.

 

Maar Mimisiku: als je het teveel werk vindt... zet de setting via plugins in je receiver en bij een software-update krijg je automatisch/gratis de nieuwe versie!

Dat lijkt mij ontzettend handig, alleen vraag ik me af hoe ik dit kan doen? Ik zie in mijn plugins geen hanssettings staan? Ik heb de image HDMU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook helaas niet de laatste update van Januari 2014 in de plugin lijst te vinden, gebruik nu nog die van december 2013 die er wel op staat! vreemd waaraan ligt dit, gebruik vix

Mijn kanalenlijsten gaan (via GitHub) naar de server(s) van OpenPLi. Andere imagesbouwers blijken daar vanaf te halen. Dus: spreek het team van ViX aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laad de Hans Settings altijd in via DreamEdit op de laptop. Heb geen andere keuze omdat ik ook een DVB-C en DVB-T in mijn box heb. De settings van die beide tuners zou ik kwijt zijn als ik hem via de feed zou downloaden. Ik laad de lijst in DreamEdit. Vervolgens importeer ik mijn UPC en Digitenne bouquet en druk op Process. Daarna upload ik de lijst weer naar de box.

 

Gisteren toch maar weer even gedaan. Na het laden bleken Omroep Brabant, TV West en TV Zeeland niet te werken. Dacht dat het een foutje in de lijst was. Na een Handmatige Scan deden ze het echter nog niet. Vanochtend zonder ook maar iets aangepast te hebben deden ze het gewoon. Dus klaarblijkelijk een storing aan hun kant..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...