Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 5 februari 2014


hro

Aanbevolen berichten

als je via de plugins download hoop ik wel dat je het juiste image er op hebt. Bijvoorbeeld OpenPLi versie 4.0.

 

als je hierboven download en via DreamSet overstuurt maakt het niet uit.

 

Heb je een actueel image?

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK ik ben een stap verder.. maar er nog niet uit.. ik heb de vu kunnen omwisselen.. voor een werkende... dat scheelt al een heel stuk..

ik heb een ander probleem met de nieuwe.. hij laad namelijk goed alle zenders alleen laat hij geen CD kanalen ik heb het vermoeden dat de ci module niet goed werkt..

hij geeft namelijk geen melding dat er geen kaart in zit maar geeft zwart beeld..

ik heb de kaart getest op een oude decoder maar die doet het prima..

iemand een idee?

alvast bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tonski ja ja grappig.. ik kom dus uit het tijdperk van zelf chip kaarten bakken..(lees vroeger) en moest nu omdat mijn arion hd zenders niet meer kan laten zien om

dus...give me a break please.. 

ik ben daar mee bezig.. wil graag eerst even alles op de normale manier zien werken..

kaart zit er wel goed in.. als je hem er onderste boven indoet zegt hij onbekende kaart..

ik had al softcam plugin gedownload en geinstalleerd en dacht dat dat de ci module in de weg stond..

die heb ik verwijderd maar dat maakt niets uit..

heb nog steeds zwart beeld.. free zenders als bvn laat hij wel zien.. epg doet het ook goed..

heb even een fast scan gedaan en een reboot.. maar dat helpt ook niet...

weet trouwens (nog) niet hoe en wat je moet doen als je ccam wil gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...