Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 1 augustus 2014


hro

Aanbevolen berichten

@Jels. Je leest dit bericht op het Sat4All-forum. Daar mag ik helaas niet verwijzen naar de website waar je je kunt aanmelden voor een automatische melding. Anders heb ik een waarschuwing/ban aan mijn broek...

 

Als je de kanalenlijst via applicaties/plugins hebt gedownload dan krijg je automatisch een nieuwe versie bij een software-update.

 

Ben morgen van plan nieuwe lijsten te maken.

Duidelijk, dank je wel.

VU+ Solo2, OpenPLI 4, Duo LNB 19,2 en 23,5 op een Triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de lijst in de DUO geladen - Eindelijk inzicht en overzicht, en onvermoede zenders tegengekomen. Verrukkelijk!

dank voor je compliment... houd deze site in de gaten of abonneer je elders (mag naam niet noemen, staat in kanalenlijst) en je krijgt een seintje als er een nieuwe lijst is. Bij leven en welzijn ga ik morgen weer een nieuw pakket maken. Dat is dan zaterdag via de auto-software-update van diverse images ook te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vraagje.lijstje van de streamen kanalen doen het allemaal niet bij mij. hoe komt dat? moet ik hiervoor een speciale plugin voor downloaden?

ben eens wat vollediger: welke receiver heb je bijvoorbeeld?

 

niet alle receivers kunnen de codecs aan van streams. Xtrend/ET en VU thans het meest, schat ik in. De DM800 het minste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben eens wat vollediger: welke receiver heb je bijvoorbeeld?

 

niet alle receivers kunnen de codecs aan van streams. Xtrend/ET en VU thans het meest, schat ik in. De DM800 het minste.

ik heb de 800se v2. Het is me nu gelukt om het te zien . Het lag aan de image. nieuwe image geplaatst en nu doet hij het. maar vele van de streams doen het niet helaas.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen, sinds kort heb ik een probleem om met de VU Solo via de plugins de settings te downloaden? Ik heb dus een VU Solo (en Duo), met Openpli 3.0. Trouwens niet alleen bij de settings, maar bij alle andere plugins welke ik wil downloaden geeft hij een netwerk-error, dat de pli-site niet bereikbaar is? Ook geprobeerd bij de VU Solo's van 2 vrienden geven die foutmelding?

Kan iemand mij adviseren, en anders hoe ik deze lijsten moet oploaden, in welke folder op mijn Solo (of Duo)?

 

Bijvoorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...