Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 14 mei 2014


hro

Aanbevolen berichten


de fout zit in de transponder. Dacht eerst alleen FEC (3/4 moet 2/3 zijn) maar nu blijkt deze ook plots op S in plaats van S2 te zijn.

 

tip: scan deze transponder en zet de waarden goed: S2, 8PSK, 27500, 2/3.

 

Moderne receivers, zoals mijn ET9500, passen automatisch aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx, had het zelf al aangepast.

jij kunt het... maar je zult verbaasd staan van de gebruikers die er moeite mee hebben... eind goed al goed.

 

De transponder stond in de vorige kanalenlijst (29 april) goed. Enige wat ik gedaan heb ik een complete rescan. Dan wordt gebruik gemaakt van het satellite.xml-bestand van... PLi. Mogelijk daar een foutje in..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juiste frequentiegegevens van 11739 V op 23 oost: S2 met 8PSK, 27500 en 2/3.

 

Foutje in kanalenlijst: stond op S en 3/4.

 

Hierbij met excuses verbeterde bestanden.

Hans, wederom zeer bedankt voor je inspanningen, maar ook deze verbeterde versie laat Ned.2 en SBS6 bij mij niet door.

Het gaat mis met de Solo2, op de Solo heb ik het nog niet geprobeerd.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans, wederom zeer bedankt voor je inspanningen, maar ook deze verbeterde versie laat Ned.2 en SBS6 bij mij niet door.

Het gaat mis met de Solo2, op de Solo heb ik het nog niet geprobeerd.

 

De laatste settings werken bij mij op een Duo2 perfect, ook Ned2 en SBS6 zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het vreemd dat ik de enige ben die Ned2 en SBS niet kan ontvangen met  de gecorrigeerde e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.zip  op zowel mijn Vu+ Solo en Solo2.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...