Ga naar inhoud


opnemen van livestream


edje-ken

Aanbevolen berichten

weet iemand een manier of kan iemand woensdag morgen de live stream opnemen van het "sublieme" programma utopia.
als ik mijn broertje lief mag geloven komen zijn honden daar woensdag in voor.
ik heb helaas  :D  :D  geen mogelijkheid om het op te nemen.
maar hij wil dat graag opgenomen hebben.

 

ed

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hmn, ik zou de dierenbescherming bellen als ik jou was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag vind ik wel interessant; Hoe nemen jullie nu een livestream op ?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je de stream in je b.v. dreambox iptv settings hebt je hem gewoon kunt opnemen.

Nooit geprobeerd trouwens.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil er niet eens naar kijken laat staan opnemen wat een rotzooi dit soort Jan de Mol producties. :mad:

Ik vind dat Utopia wel leuk er is normaal geen ruk te beleven op de tv en dan is dat half uurtje per dag Utopia wel amusant. Online volg ik het niet omdat ik zat andere dingen te doen heb ipv een groepje mensen 24/7 te volgen in hun doen en laten. Maar de compilatie op tv wel.

 

 

@ edje-ken

Voor het opnemen van een livestream zou je eens op streamcapture kunnen Googlen, zelf heb ik dit nog nooit gedaan dus heb er geen ervaring mee.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had al even zitten googlen gisteravond en kwam wel wat betaal programma's tegen.

maar voor die ene keer dat er iets opgenomen moet worden is dat overdreven.

en een alternatieve manier om een betaald programma te gebruiken ga ik me broertje niet uitleggen.

dat komt toch niet goed :)

dan neemt hij maar een paar seconde op van tv.

 

maar zelf kijk ik het ook niet en wil het zelf ook niet zien.

het idee van dat programma vind ik al niks.

het is al erg genoeg dat het zich al bijna in me achtertuin afspeeld.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

FFMPEG (op windows of linux met de capture live stream optie) als je een Utopia paspoort hebt

(liever paspoort kwijt / geen paspoort dan daar registreren :P )

 

op sbs6 morgen Utopia uitzending op je VU+ opnemen via EPG timer.
[Amusement. Realityserie] . (2014)

Realityserie Een groep van vijftien zeer diverse mensen, de pioniers van onze tijd, zeggen hun huidige leven vaarwel. Eén jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuw bestaan, een nieuwe gemeenschap, op een plek waar geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen zijn en ze beginnen met bijna niets

 

ciao

Dark & Long, Drift 2 Dark Train

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jan de Mol? Wie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Edje-ken.

Streams opnemen dat doe ik regelmatig, tegenwoordig zijn er al veel zenders die via stream uitzenden, een sat heb ik niet meer nodig.
Met VLC media player of VLC Torrentstream player kan je streams opnemen, je moet natuurlijk werkende streams vinden van zender die je wilt bekijken, live streams beginnen soms met rtmp of rtsp.

Als je VLC opent, ga je naar het tabblad weergave, dan klik je op geavanceerde besturing, dan zie je dat er onderaan een balk bijkomt, met daarop een rec toets.

PS. Het programma Utopia is dit te zien op NET5 of zo? Dan moet je zoeken naar streams van deze zender via je provider, Ziggo of UPC?
Timm1983

 

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...