Ga naar inhoud


Mijn Canal Digital nog steeds onvolledig


Tom2012

Aanbevolen berichten

Maanden geleden was er via "Mijn Canal Digital" geen nota meer zichtbaar te maken, noch uit te printen. De telefonische "servicedesk" van CD bevestigde destijds mijn vermoeden dat er een storing was, maar werd er lakoniek bij verteld, "dit is al maanden zo". 

Omdat ik recente factuurgegevens nodig heb eigenlijk tegen beter weten in nogmaals gekeken: er blijkt niest veranderd te zijn... Ongelooflijk, deze minachting voor de klanten...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou ik kan zijn verhaal deels beamen, gisteren 4x voor iemand ingelogd en geprobeerd, 1x werkte het..  en daarna weer niet meer dus je moet ene beetje geluk hebben lijkt het.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog maar eens geprobeerd, maar nee hoor: exact dezelfde melding:(Zie hieronder) Heb dus ooit al eens met de helpdesk hierover gebeld maar zoals eerder gezegd was de beantwoording behoorlijk laconiek en bovendien ben ik niet van plan nogmaals 15cpm te betalen voor een probleem dat toch door hen zelf opgelost zou moeten worden.. Overigens heb dit nu geprobeerd op 2 pc's en op 1 laptop met steeds hetzelfde negatieve resultaat.

 

 

Beste klant,

Het is op dit moment niet mogelijk om uw nota’s te bekijken. Wellicht omdat er nog geen nota’s voor u beschikbaar zijn.
Indien u weet dat er nota’s beschikbaar zouden moeten zijn, dan is er mogelijk een technische storing in ons systeem. Probeert u dan over enkele ogenblikken nog een keer ‘Nota online’ te benaderen.
Indien het probleem blijft bestaan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0900-9323 (15 ct. p/min.).
Link naar reactie
Delen op andere sites

in belgie werkt nog steeds mijn canaaldigitaal niet. we kunnen er gewoon niet op. anders moet ceev maar eens hier komen proberen want die beweerd dat dit voor de vlamingen wel kan :(

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geraak op mijn canaldigitaal vanuit België (wel last gehad met paswoord aan te maken. verplicht 1 gewone letter, 1 hoofdletter en 1 getal in het paswoord maar stond nergens vermeld). Soms komt erop bij nota dat het te druk is en ze het niet kunnen weergeven. dan ga ik 1 pagina terug en als ik dan weer op nota klik werkt het meestal (chrome browser)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer natte eens zou aangeven op welk punt zijn toegang tot mijn Canaldigitaal vast loopt kunnen we hem misschien helpen het probleem op te lossen.

 

wanneer het de postcode is zou je een Nederlandse postcode kunnen gebruiken met een beetje creativiteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer ik mij wil registreren vraagt hij steeds mijn adres. maar in belgie bestaan geen letters bij een postcode en dan registreer hij niets al 20x voor gebeld en kwwet niet hoeveel email naar cd maar geven steeds link van registratie en verdr niets :(

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan neem je toch het adres van Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iets zegt mij dat het dan zo maar zou kunnen werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noppes ik geef klantennummer in aanspreking voorletters, achternaam postcode huisnummer en BE en normaal moet dan woonplaats en gemeente verschijnen en straat en dat gaat niet meer. zal automatisch zijn ? dan emailadres en nog eens en druk op registreren maar doet niets :(

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...