Ga naar inhoud


Wederom weer geen beeld bij Canal Digital, geen kaartupdate


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Strafmode?

CI module overleden?

Administratief probleem?

Toch kaartje overleden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Strafmode?

CI module overleden?

Administratief probleem?

Toch kaartje overleden?

 

Strafmode voor twee kaarten.! Dacht ik niet.

CI module overleden, de M7 sat801 heeft geen CI slot, dus dacht het niet.

Administratief probleem.? Zeer waarschijnlijk .... komt meer voor..

Toch kaartje overleden, dacht het niet, dan krijg je ook geen info van de kaart ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een ontvanger welke aan het internet hangt is het nooit uit te sluiten dat er (buiten medeweten) extern gebruik gemaakt wordt van de kaart.

Ik zelf heb wel eens een CI module defect gehad, die dingen worden soms best wel heet.

Wanneer je dan de kaart goed bekijkt zie je dat de plek rond de chip flink warm geweest is.

Er zijn wel eerder kaarten spontaan in de strafmode geschoten, daarover zijn wel draadje op dit forum geweest.

Omruilen van de kaart loste het probleem op.

 

Met een kaart in een VU+, een aantal opnames die gedecodeerd worden en ook nog kijken naar een programma kan een kaart in de strafmode schieten.

.Bij mijn weten zijn er een aantal zenders die voor 2 tellen, zeker wanneer je de softcam wat onhandig ingesteld hebt is de strafmode waarschijnlijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren avond zowel gebeld en via de website van Canal Digitaal een her activatie aan gevraagd voor beide smartcards. Geen rare meldingen gekregen van dat ik contact moet nemen met de klanten service. De hoofd kaart zit nu in de M7 SAT801 satelliet ontvanger. Van ochtend even kijken of ik beeld krijg. Helaas wederom geen beeld. Via de web formulier van Canal Digitaal gesommeerd om dit zsm te herstellen. Ik ben benieuwd of men snel reageert.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Datum zegt helaas niet alles over de geldigheid van de OP keys. Het enige wat dat betekent is dat tot aan de datum die bij management staat EMM's worden geaccepteerd. Ze kunnen er nog steeds voor kiezen om wel een datum update te doen maar geen OP keys

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een ontvanger welke aan het internet hangt is het nooit uit te sluiten dat er (buiten medeweten) extern gebruik gemaakt wordt van de kaart.

Zoiets is zeer onwaarschijnlijk. Je moet immers niet alleen in de cccam.cfg gaan klooien, maar je moet ook nog eens poorten op de router open zetten en die dan forwarden naar het ip van de ontvanger. Dan moet je op de router ook nog eens static DHCP instellen zodat de ontvanger altijd hetzelfde intern ip krijg. Bovendien moet je er ook nog eens een soort dyndns aan koppelen want anders zit de illegale kijker bij de eerste ip wissel al zonder beeld.

 

Nee, iemand die per ongeluk aan het sharen is, zonder dat hij op de hoogte is, daar geloof ik echt niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al ff bang dat de NSA de enigma2 decoders ook aan het controleren was. :P

Maar gelukkig bleek het alleen de KGB maar te zijn.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...