Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dus je kaart is of op de camping of thuis, duidelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik kwam dit bericht nog tegen.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/335537-dreambox-8000hd-pvr-met-pli-v40-problemen-afstand/?p=2186819

 

Alles verspringen ( DVI , 1080i , dan SCART enz  . Hacking !!!!

 

Ik heb de ip van de router (B-boxe2) ingang voor client uitgezetten, en nu geen problemen meer !! 

 

Hacking !!!! ???

 

 

Misschien toch wat aan de hand geweest?

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/337991-login-vergeten-van-windows-7-64-bits/?p=2212787

 

En ook het gebruik van niet originele software is niet altijd even verstandig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godverrr.... dat was ik compleet vergeten. Die mail hebben die aasgieren mij ook gestuurd. Heb die ingevuld en een week later had ik het zitten. Nu snap ik het.

 

Vandaag trouwens een gelijke mail gehad als Avalon560. Je zou ze toch gaan afmaken he. Niet te geloven hoe arrogant een firma kan zijn.

Ik verspeel er geen letter meer aan. Ze hebben mijn klachtenbrief wel letterlijk genomen dus. Bespaart me in alle geval de kosten van nog een aangetekend schrijven :-)

Je kan nog altijd gebruik maken van een proxy om die enquête in te vullen,dan hebben ze het ip van die proxy en niet lekker jou ip.En gelukkig,hebben wij als belgen xDSL gebruikers om de 24h een ander ip.

Op de log file,kan je zien,dat mijn router alle dagen een nieuwe connectie maakt,met het net.Je kan omdat ik dat verwijderd heb,niet zien dat het ip adres veranderd.

logile.pdf

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er vandaag ook uit gegooid !

Enkel en aleen Oscam en enkel en aleen Apple computers thuis.

 

Router is open voor allerhande toepassingen, maar aan card sharing doe ik niet, althans zeker niet bewust.

Ik weet ook niet waarom ik dit zou doen. Ik betaal immers voor deze dienst.

 

Ook heb ik slechts een dm800 ontvanger dus deel ik niets, wel bekijk ik opgenomen uitzendingen op andere toestelen, ipad, iphone mac thuis, niet via wan omdat dit te traag is en niet werkt.

 

Wat grof is van TTV

 

-Afsluiten zonder boe of ba

-Geen uitleg aan telefoon, maar beticht worden van cs zonder mogelijk zich te verdedigen

-Enkel via juridische dienst op te lossen blijkbaar via klacht aan "card sharing" waar een normale mens niets van snapt

-Eenzijdige contract breuk

-Schending van de privacy, door informatie te stelen in mijn privee sfeer, of hoe komen zij daar aan.

-Ze geen juridische poot hebben om op te staan, anders was de gerechts deurwaarder al langst geweest.

-Het recht in eigen handen nemen !

 

Beu beu beu, na de investering van mpg4 dit ook nog eens 

 

Ik doe meen met een rechtszaak !

Ik meld het aan testaankoop (al gebeurd)

ik schrijf een aangetekende brief

ik eis een compensatie

 

Basta !

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft de vraag waarom een onderneming betalende klanten buiten de deur zou zetten.

Iets moet ze er toe aanzetten om bij jou de kaart uit te schakelen.

Misschien toch onbewust gebruik van de kaart door derden?

 

Er heeft zich hier nog niemand gemeld waar de ontvanger niet aan internet was gekoppeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als belg op adsl(2+) , vds2l heb je om de 36 uur een nieuw ip (scarlet , BGC, dommel , .... ), bij EDPnet om de 96 uur . bij telenet als je modem niet meer dan 2 uur van de stroom ligt heb je een vast ip . Als je via een script je xdsl modem om de 24 uur een nieuw ip laat aanvragen loop je het risico dat je snelheid omlaag gaat , ze gebruiken hier nu namelijk DLM ( Dynamic Line Managment ) , dat uw lijn test en je automatisch op een hogere snelheid zet als dit stabiel werkt , zo ben ik hier van 20/2 naar 25/2 gegaan .

 

Ontopic , mijn kaart is nooit op zwart gegaan buiten de 2 sid limiet op bepaalde zenders waar op dit forum ook ook al topics over lopen en wat de aanzet was om M7 eruit te knikkeren, nu heb ik terug  telenet  analoog en sat fta als aanvulling , ik had ook jaren een interne share vu solo2 , naar sab titan II, met een poort open om bv een opname te kunnen programmeren via de smartphone .

 

Wat de geblokkeerde kaarten aangaat , op basis van een "vermoeden " hebben ze niet het recht om de dienstverlening zonder voorgaande schriftelijk contact te beëindigen , niemand is namelijk schuldig tot het tegendeel bewezen is , En dat betekend dus dat ze de bewijzen op tafel moeten leggen . Stonden ze zo recht in hun schoenen , hadden ze het gerecht moeten inschakelen en uw handeltje dmv een huiszoeking moeten opruimen. Een vermoeden is namelijk niet genoeg , en M7 mag zelf niet voor rechter spelen . Ik raad de gedupeerden dan ook aan via een kortgeding met hoogdringendheid een zaak aan te spannen , met een vette boete per dag dat de kaart onbruikbaar wordt gemaakt . Het lijkt er meer en meer op dat het een bedrijf aan gaat dat op sterven na dood is en de verkoopscijfers opkrikt om de aandeel houders positief te stemmen !

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoeveel gaat dat mij kosten aan gerecht,aangetekend schrijven, tijd

 

Hoe lang gaat dit gerecht circus duren voor het opgelost is?

 

Ik heb pech want geen telenet in mijn straat, belgacom en stevie is ronduit slecht beeld kwaliteit, (ik werk voor Televisie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoeveel gaat dat mij kosten aan gerecht,aangetekend schrijven, tijd

 

Hoe lang gaat dit gerecht circus duren voor het opgelost is?

 

Ik heb pech want geen telenet in mijn straat, belgacom en stevie is ronduit slecht beeld kwaliteit, (ik werk voor Televisie)

 

Dat kost u niks , zoals ik al zei , enkel de rechtbank is bevoegd om over schuld of niet te oordelen ( hadden ze terechte legale en harde bewijzen , dan was je allang uit uw bed gelicht ), en niet een privé bedrijf dat op vermoedens van handelt . Al neem je de duurste advocaat , dan betalen zei die als je uw gelijk haalt . De manier waarop M7 nu te werk gaat doet me echt de wenkbrauwen fronsen . We blokkeren uw kaart en zeggen uw abbo op , maar je bent nog steeds welkom als klant , als je nieuw smartcard koopt enz en je u opnieuw voor 2 jaar aan ons verbind ( wat ook niet mag volgens de be telecom)  wet .

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam dit bericht nog tegen.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/335537-dreambox-8000hd-pvr-met-pli-v40-problemen-afstand/?p=2186819

 

Alles verspringen ( DVI , 1080i , dan SCART enz  . Hacking !!!!

 

Ik heb de ip van de router (B-boxe2) ingang voor client uitgezetten, en nu geen problemen meer !! 

 

Hacking !!!! ???

 

 

Ja dit was wel op 28 september 2013 via ( NAT) wel voor mijn ip camera Axis 207 maar niet voor de DM 8000 !!

 

 

 

 

Misschien toch wat aan de hand geweest?

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/337991-login-vergeten-van-windows-7-64-bits/?p=2212787

 

En ook het gebruik van niet originele software is niet altijd even verstandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het geen goed idee zijn,om via een facebookpagina,gedupeerden te groeperen,en eventueel een mogelijkheid maken om een online petitie te starten,die gedupeerden kunnen tekenen.Zou je eventueel de pers er niet bij kunnen trekken?

Want stel,dat je als eenmanspersoon een rechtzaak aanspant,dan kan dat toch duur uitvallen als je die verliest.

Maar als je als gegroepeerden actie onderneemt,heeft dit meer indruk,als je daarmee naar buiten komt.

Misschien zijn er wel meer gedupeerden,dan we denken.Want zou iedere M7 gedupeerde de weg naar hier vinden?

Als iedereen recht in zijn schoenen staat,dan is er geen enkele vrees om dit zoveel mogelijk uit te brengen,misschien de pers of media.

De kabelaars zijn er toch ook in geslaagd om via petitie en diverse andere middelen,om gratis een nieuwe decoder te krijgen als die jonger is dan 5 jaar.Natuurlijk kan je de kabelaar niet vergelijken met M7.Maar het zou rechts zijn,dat ook test aankoop zich met deze zaak zou moeien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Denk eens na, 6 mensen worden beticht dat ze op verschillende momenten met verschillende voertuigen op verschillende plekken door het rode licht gereden zijn.

Daarna besluiten ze alles bij elkaar te doen en de rechter een uitspraak te laten doen over alle zaken tegelijk..........

 

En het enige wat de rechter kan besluiten is het beëindigen van het contract, een rechter kan nooit afdwingen dat partijen een nieuw contract moet overeenkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ baartjes : Advocaat is zeer duur minimum 100 voor een briefje te schrijven. Ik dacht niet dat de tegenpartij de advocaat kosten gaat betalen, of ben ik mis

 

Ik ben mijn aangetekende (=betalen) aan het schrijven !

 

Nu dat eindelijk de zenders op hun plek blijven na mpeg4 en andere satelliet, komt er dit op mijn dak.

Had liever gewoon tv gekeken ipv deze shit te moeten doen ;-)

 

Zat zat zat van TVV !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik gewoonweg niet begrijp is dat die grote boys met hun oneerlijke praktijken,nog niet de dupe zijn van hun actie?

en nu mijn vraag:Of bestaat er een mogelijkheid iets te doen,zodat TVV de kaart niet kan uitschakelen,zoals in het seca1 tijdperk?

nee,geen middelen of uitleg,enkel ja of nee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...