Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

  • Moderator

TVV heeft nergen publiek gemaakt dat je kaart gebruikt wordt voor sharing, slechts de houder weet ervan.

Men zegt zelfs niets tegen de houder wanneer de kaart uitgeschakeld wordt, pas wanneer de houder zich meldt omdat hij geen beeld meer heeft krijgt hij dat ene zinnetje te horen en het dwingende advies zelf een briefwisseling met TVV te beginnen.

In de levervoorwaarden zal wel iets staan wat rechtvaardigt dat de kaart uitgeschakeld wordt.

Je kan zelfs gewoon weer een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe kaart.

 

En je bent geen lid, slechts klant.

Als leverancier ben ik niet verplicht jou als klant aan te nemen.

 

Waar de rechtbijstandsverzekering op kan aandringen is levering van het gekochte goed, het signaal.

Wanneer dat niet geleverd wordt kan je slechts afdwingen dat het contract ontbonden wordt en dat is het feitelijk al.

Bijft restitutie van het abonnementsgeld, voor een maand misschien € 30?

Een rechtbijstandsverzekering zal misschien een brief schrijven, maar of ze een dure procedure gaan voeren?

Zoals wel vaker gebeurt maken ze in dat geval de schade , € 30 over en sluiten ze het dossier.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Rechtsbijstandsverzekeringen kijken naar een kosten - baten verhouding, ze voeren geen procedure van 1.000 euro om 130 euro binnen te halen, die maken ze dan gewoon over onder aftrek van het eigen risico/bijdrage, bij mijn verzekering 100 euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Art. 17 Geschillen 

17.1 Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de 

TV VLAANDEREN klantenservice, kan hij zich richten tot de 

Ombudsdienst voor Telecommunicatie waarmee TV VLAANDEREN een overeenkomst heeft afgesloten: Ombudsdienst voor 

Telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel, 

Tel.: 02 223 09 09, Fax: 02 219 86 59, Email: klachten@ombudsmantelecom.be, Website: www.ombudsmantelecom.be

17.2 Op de Overeenkomst en deze Voorwaarden is Belgisch 

recht van toepassing. Elk geschil tussen TV VLAANDEREN en 

de Klant dat niet onderling kan worden beslecht valt onder de 

uitsluitende bevoegdheid van de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Brussel.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Art. 17 Geschillen 
17.1 Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord van de 
TV VLAANDEREN klantenservice, kan hij zich richten tot de 
Ombudsdienst voor Telecommunicatie waarmee TV VLAANDEREN een overeenkomst heeft afgesloten: Ombudsdienst voor 
Telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35, 1000 Brussel, 
Tel.: 02 223 09 09, Fax: 02 219 86 59, Email: klachten@ombudsmantelecom.be, Website: www.ombudsmantelecom.be
17.2 Op de Overeenkomst en deze Voorwaarden is Belgisch 
recht van toepassing. Elk geschil tussen TV VLAANDEREN en 
de Klant dat niet onderling kan worden beslecht valt onder de 
uitsluitende bevoegdheid van de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Brussel.

 

 

Dat is mooi, kunnen de door TV Vlaanderen gedupeerden hier hun beklag alsnog doen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk om mijn TVV smartcard met overname formulier te verkoop   ?

 

Ps: De smartcard is uitgeschakeld door TVV ( geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing )

 

Graag een positive reactie .

Wat wil je nou??

 

Wil je dat TVV jouw maar uitlegt waarom zij denken dat je aan cardsharing doet en daarom je kaart onklaar hebben gemaakt?

Of ga je nu zeggen dat je inderdaad geshared hebt en probeer je nu een ander je defecte kaart te verkopen?

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Ik verkoop geen defecte kaart ,

*Ik vraag maar informatie dat mag toch hé.

Ja zeker mag dat.

Is het niet zo dat TVV jouw kaart nu defect gemaakt heeft en jou van cardsharing beticht?

Jij zegt toch dat je niet aan cardsharing doet?

 

Dan moet je TVV aansprakelijk stellen voor het vernielen van jouw kaart.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk niet dat die kaart ooit weer werkt.

tenzij je er werk van maakt en wint...

 

maar dat is duurder dan een nieuwe kopen.

 

je kaart is een luxe ijskrabber...sorry...

En daardoor dus toegeven dat je shared?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...