Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten


@CobuR Geen probleem hoor, Ik wil graag weten van waar ze mijn info gejat hebben !

Als het via mijn modem ga, wil ik die absoluut dicht betoveren.

Anders zijn het hakkers geweest en dus malafide praktijk.

De bres wil ik kost wat kost dichten, het slot van mijn voordeur moet hersteld worden!

De boeven gepakt.

Als mijn huis niet 100% inbraak veilig is, wil dat nog niet zeggen dat diefstal legaal is

100% inbraak veilig kan niet, net zoals mijn modem.

 

Het is niet omdat mijn kilometer teller tot 200Km/h ga dat ik een pv krijg dacht ik.

Als er dan een pv binnen kom wil ik wel de bewijs stukken krijgen, zeker als ik niet te snel heb gereden.

Een moment van verstrooing kan, maar dan wil ik wel weten hoe ik mij moet verbeteren, was het een helling.... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat tvv met een probleem zit ' ik lees hier dat intern sharen niet mag ' echter heb ik een origineel m7 box met dubbele tuner en harde schijf ' mag ik die dan niet meer gebruiken ? Dat is toch ook sharen of niet soms ?

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarna jij daarna weer een week tijd hebt om daarop te reageren en TVV daarna weer een week tijd heeft om op jou reactie te reageren.....

Reken je niet bij voorbaat rijk.

Ook in dit geval gaat het gezegde op: recht hebben is een, recht krijgen is iets heel anders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CobuR Geen probleem hoor, Ik wil graag weten van waar ze mijn info gejat hebben !

Als het via mijn modem ga, wil ik die absoluut dicht betoveren.

Anders zijn het hakkers geweest en dus malafide praktijk.

 

 

Ze hacken niet, Ze scannen al je poorten om te zien of je CCcam of Oscam hebt draaien.  

 

Als je een poort voor de webinfo open hebt staan is dat helemaal simpel maar ook de share poort zelf kan gedetecteerd worden omdat CCcam en Oscam een unieke handshake geven als je die poort aanspreekt.  

 

Een simpel tooltje loslaten op alle IP adressen die ze hebben verzameld van klanten die bijv heractivaties aanvragen op hun website is genoeg om een match te krijgen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hacken niet, Ze scannen al je poorten om te zien of je CCcam of Oscam hebt draaien.  

 

Als je een poort voor de webinfo open hebt staan is dat helemaal simpel maar ook de share poort zelf kan gedetecteerd worden omdat CCcam en Oscam een unieke handshake geven als je die poort aanspreekt.  

 

Een simpel tooltje loslaten op alle IP adressen die ze hebben verzameld van klanten die bijv heractivaties aanvragen op hun website is genoeg om een match te krijgen.

 

Portscanning mag wettelijk , maar dat wil nog niet zeggen dat als ik mijn voordeur laat openstaan dat je zonder toestemming mag binnenkomen , dan pleeg je huisvredebreuk , wat ook strafbaar is .En dan nog het gegeven "op vermoeden van" , Waren ze zeker dan hadden ze klacht moeten neerleggen  en had je allang bezoek gehad van de politie , die een inbeslagname deed van de  gebruikte hardware om zo uw schuld zwart op wit te kunnen aantonen voor de rechter, enkel die is daarvoor bevoegd , en niet de M7 groep .

 

Ik zou gewoon de krachten bundelen , advocaat nemen via rechtsbijstand ( als jullie recht in u schoenen staan )  , En dat bedrijf voor de rechter slepen voor valse beschuldigingen aangezien ze geen poot hebben om op te staan ( als ze dit wel hadden , hadden ze in belgie de FCCU ,Federal Computer Crime Unit moeten inschakelen , enkel die zijn bevoegd na de goedkeuring van een klacht door een onderzoeks rechter om dit te onderzoeken ) .

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hacken niet, Ze scannen al je poorten om te zien of je CCcam of Oscam hebt draaien.  

 

Als je een poort voor de webinfo open hebt staan is dat helemaal simpel maar ook de share poort zelf kan gedetecteerd worden omdat CCcam en Oscam een unieke handshake geven als je die poort aanspreekt.  

 

Een simpel tooltje loslaten op alle IP adressen die ze hebben verzameld van klanten die bijv heractivaties aanvragen op hun website is genoeg om een match te krijgen.

 

En voorzover ik weet zal CCcam altijd antwoorden op poort 12000, zelfs als je niets gedefinieerd hebt.  CCcam zal je wel niet binnenlaten, maar wel een antwoord geven.

 

Zodoende wordt er vermoed dat je cardshared als je CCcam hebt draaien.  Straf.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voorzover ik weet zal CCcam altijd antwoorden op poort 12000, zelfs als je niets gedefinieerd hebt.  CCcam zal je wel niet binnenlaten, maar wel een antwoord geven.

 

Zodoende wordt er vermoed dat je cardshared als je CCcam hebt draaien.  Straf.

 

Willy

 

Ok, maar als je geen port-forwarding hebt gedefinieerd voor poort 12000 dan wordt CCcam helemaal niet aangesproken en komt er ook geen antwoord.

Het blijft en interessante discussie. Ik ben benieuwd of we ooit zullen achterhalen hoe tvv tewerk is gegaan.

Bij mij werkt de tvv kaart nog steeds als een zonnetje, en op m'n router staat alles hier potdicht.

aangepast door masterw
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik port-forward poort 12000 niet, ik gebruik mijn internet voor veel hobby toepassingen en tets opstellingen.

Ik heb 4 poorten open staan, waaronder 80 voor familie website.

 

@bartjep 100% correct, en TVV weet dat je niet ga procederen, kost min 500 E . Daarom Testaankoop en ombudsdienst en veel gerucht hierover krijgen. Ik ben geen dom schaapje die mij zo maar laat doen hoor.

 

Net gehoord dat netfix in Belgie komt :-) mooi alternatief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar als je geen port-forwarding hebt gedefinieerd voor poort 12000 dan wordt CCcam helemaal niet aangesproken en komt er ook geen antwoord.

Het blijft en interessante discussie. Ik ben benieuwd of we ooit zullen achterhalen hoe tvv tewerk is gegaan.

Bij mij werkt de tvv kaart nog steeds als een zonnetje, en op m'n router staat alles hier potdicht.

 

Klopt als je poorten dicht zitten valt er niks te detecteren en ben je veilig. Maar er is een doelgroep die helemaal niks weet van poorten en je hebt ook nog telenet, die geeft meerdere publieke IP adressen waardoor het voorkomt dat een dreambox een publiek internet ip krijgt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik port-forward poort 12000 niet, ik gebruik mijn internet voor veel hobby toepassingen en tets opstellingen.

Ik heb 4 poorten open staan, waaronder 80 voor familie website.

 

@bartjep 100% correct, en TVV weet dat je niet ga procederen, kost min 500 E . Daarom Testaankoop en ombudsdienst en veel gerucht hierover krijgen. Ik ben geen dom schaapje die mij zo maar laat doen hoor.

 

Net gehoord dat netfix in Belgie komt :-) mooi alternatief

 

Klopt , maar ze hebben geen poot om op te staan , laat staan rechtsgeldende bewijzen , dus die kosten zijn voor hun , ook dde kosten die je maakt voor een advocaat . Een prive bedrijf kan niet optreden als rechter en over schuld oordelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als je poorten dicht zitten valt er niks te detecteren en ben je veilig. Maar er is een doelgroep die helemaal niks weet van poorten en je hebt ook nog telenet, die geeft meerdere publieke IP adressen waardoor het voorkomt dat een dreambox een publiek internet ip krijgt.

 

Dat klopt , en daarom is het ook zeer belangrijk dat je geen modem/router van telenet neemt , enkel een modem only , die hebben ze ook . Je kan natuurlijk ook een eigen router achter de telenet modem/ router hangen , want zeg nu zelf , die dingen moet je via mijn telenet configureren , en dat ligt meer plat dan je kunt inloggen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...