Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten


Voor als de bedragen en belangen wat hoger worden natuurlijk. En om misbruik van de verzekering te voorkomen.

Dan wordt er namelijk al snel voor elk wissewasje de verzekering aangesproken.

Dat TvVlaanderen op de kleintjes let is wel duidelijk, maar vele kleintjes maken een grote is de achterliggende gedachte waarschijnlijk.

Persoonlijk vind ik het maar een zielige vertoning wat TvVlaanderen hier presteert.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een beetje advocaat rekent € 250,00 per uur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T'is nu niet om trots op te zijn, maar ik heb recht op een pro deo advocaat. ben benieuwd mocht ik dat tegenkomen, en ik vraag een pro deo aan, of die zich zou willen bezig houden met dergelijke zaken.

Mocht mijn kameraad dergelijke tegenkomen, dan hebben die prijs. Zijn beste vriend, is de beste advocaat in Antwerpen. Hij heeft al voor een vriendenprijs diverse zaken gewonnen voor mijn kameraad. Ik ben 99,9% zeker als TVV zijn kaarten uitschakelt, hij ze dagvaard. Dat schrijf ik op een blaadje. Het voordeel is, dat een vriendendienst meer betaalbaar is dan de officiële prijs.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

eind mei kreeg ik zoals velen de mail waarin stond dat mijn account ging afgesloten .

Ik heb toen meteen gemaild en verteld dat dit een vergissing was. Ze gingen mijn account terug activeren.

Doordat de kaart enkel gebruikt wordt op reis of als mijn vrouw boven TV kijkt heb ik eigenlijk nooit gechecked of dit werkelijk wel gedaan is.

Vandaag zag ik plots dat ik al sinds mei geen betalingen meer gedaan heb via domicilering aan TVV. Bij nazicht bleek inderdaad de kaart niet meer te werken. Geen enkel beeld meer als ik tv kijk via de kaart. 

TVV heeft mij dus wel degelijk afgesloten ondanks dat ze beloofden de kaart terug te activeren.

De kaart staat ook niet meer in mijn profiel. Als ik de kaart uitlees dan is hij blijkbaar wel nog geactiveerd tot begin december.

 

Voor mij geen ramp, die kaart werd toch zelden gebruikt en zo moet ik geen aangetekend schrijven sturen voor opzegging, maar dit is toch echt wel geen stijl van TVV.
 

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

 

West-Vlaanderen - Belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik met die lui niks meer te maken. ontvang verlopig Belgische zenders via dvb-c als aanvulling bij schotel ontvangst.

Maar bij verhuis, gaat dvb-c zeker niet mee, omdat er geen betaalbaar aanbod is, wat mij een ganse avond kan boeien.

@ tonski, het is laat in de avond in de nacht, maar dan ben ik op mijn best. Berichten tussen bvb 10h-17h, kunnen meerdere fouten onjuistheden bevatten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Moderator

Goed nieuws voor jou!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...