Ga naar inhoud


Wat te ontvangen bij UPC


marinepik33

Aanbevolen berichten


Net een scan in Haarlem gedaan. Alle ongecodeerde zenders zijn te ontvangen met een DVB-C tuner. Sinds maandag zijn ook de zenders Salto-1 en Salto-2 vrijgeschakeld (werkten voorheen niet in mijn regio). In totaal 57 zenders. NED. 1-3 in HD rest is SD. Gecodeerde zenders ontvangen gaat alleen in UPC Mediaboxen en een select aantal TV's met CI+ ondersteuning...

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag me af waarom er dan niet bij UPC zelf gekeken wordt wat men kan ontvangen met "een zeer moderne TV"
zeer modern is effe googlen

70+ tv-zenders en 15 HD-zenders.

 

Geen dradenspaghetti meer
CI+ Module

Om digitaal televisie te kijken heeft u geen extra apparatuur meer nodig. U steekt de CI+ Module in uw televisie en sluit uw televisie aan op de kabel. Het analoge signaal wordt automatisch omgezet naar digitaal.

De apparatuur zit netjes weggewerkt in uw eigen televisie. Daarnaast blijft u gewoon uw eigen vertrouwde afstandsbediening gebruiken.

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag me af waarom er dan niet bij UPC zelf gekeken wordt wat men kan ontvangen met "een zeer moderne TV"

zeer modern is effe googlen

70+ tv-zenders en 15 HD-zenders.

Ik heb jouw raad opgevolgd en heb eens gekeken hoeveel TV zenders ik kan ontvangen en heb er echt niet meer geteld dan slechts 29 zenders TV zenders en 41 radio zenders. Maakt samen Idd 70 zenders maar geen 70 TV zenders helaas.

Of heb ik misschien verkeerd gegoogled?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat zegt men bij UPC dat je met jou nieuwe abonnement, CI+ en smartcard, nu zou moeten kunnen ontvangen?

in sommige gevallen zijn er activeringen noodzakelijk, om meer zenders te kunnen kijken via het common access module

als dat nog niet gebeurd is is de activatie en dus de toegang vertraagd

 

die kwesties bespreek je met je UPC provider

 

afgezien van ontvangst met beeld zijn de via zoekloop gescande zenders ook een indicatie

aangepast door Tonskidutch

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...