Ga naar inhoud


Plotseling geen beeld Visiosat schotel, wie kan helpen


Bromar2000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Het probleem in een notendop:

 

Ik wil best even de calculator invullen als je aangeeft welke 6 satellieten je wilt ontvangen. Dan kun je die vast in positie stellen op de rail.

Welk merk en type lnb's heb je?
 

 

 

Ja, je hebt ook nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag in bericht 22.

 

 

heb ik algedaan zelf op een lnb krijg ik niets

 

 

Welterusten Bromar.
 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dagen terug maar heb besloten te stoppen met deze hobby hij beweert van het bedrijf dat bijde vu boxen stuk zijn dus alles is uitelkaar en al van dak af dit geintje heeft mij 400 euro gekost en nog geen beeld

 

Gewoon het verlies nemen. Kies dan voor tv kijken via een kabel leverancier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kies dan voor tv kijken via een kabel leverancier.

Ik weet niet hoe het zit met de bekabeling ter plekke. Het is deels een landelijk gebied met afgelegen woonlocaties. Juist een gebied met veel schotelantennes.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

blad buren geprobeerd ook hun ontvanger en nog niets

Wat heb je geprobeerd? :confused:

 

En hun ontvanger deed ook niks? Dan zou het dus kunnen dat je Vu+ boxen nog goed zijn en de oorzaak bij de bekabeling of de schotel ligt?

Daar vroeg Sprietje ook al naar.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk van niet veel.

Waarom een uitgerichte visio bi bigsat ( astra 28.2 ; astra 23,5 ; astra 19.2 ; hotbird 13; sirius 5; en thor 1 w ) zo van het dak te halen, terwijl deze een paar dagen terug werkend op het dak was uitgericht.

Ik ken toevallig deze schotel, jouw visio bi bigsat heb ik ca 4 jaar terug ergens anders in friesland uitgericht. En heeft probleemloos gewerkt, ook in combinatie met de tweedehands VU+ duo, die jij ook hebt overgenomen.

Als jij het bedrijf, die jouw schotel in Irnsum heeft uitgericht, geen kans biedt om het probleem op te lossen. Jij had de schotel al van het dak gehaald, eer het bedrijf kon reageren.

Tsja dan is het eigen schuld.

 

En wat is geen beeld ???

Kan zijn dat de zenderlijst ( denk dat er een versie van 2012 op stond op de vier jaar oude VU+ duo ) te oud was ??

Canal digitaal heeft vooral vorig jaar heel veel veranderd qua zenders en frequenties.

Een te oude zenderlijst zorgt ervoor dat je op veel nederlandse zenders geen beeld hebt.

Of dat je afgestemd had op een gecodeerde zender, waarop jouw canal digitaal abonnement geen recht van beeld biedt.

 

Het bedrijf dat bij jou de schotel heeft uitgericht was van plan om mij te bellen, zodat  jij beeld had verkregen op de zenders waarvoor je betaald ( canal digitaal kaartje ). Een zenderlijst veranderen in een VU+ duo is een klusje van nog geen tien minuten.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is klaar zo hij is al gedemonteerd en van het dak af het bedrijf heeft alleen het uitrichten gedaan en geef ik veder ook de schuld niet blijkbaar zie ik iets over het hoofd vind het alleen vreemd dat het in eens niet meer werkt zo juist alles in auto gedaan en gooi alles in de opslag dus even duidelijk het bedrijf dat het heeft uitgericht heeft geen schuld oorzaak ben ik blijkbaar zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...