Ga naar inhoud


wifiprobleem xtrend et8000


dreamer

Aanbevolen berichten

Heb momenteel problemen om wifi werkend te krijgen op de et8000.

heb verschillende usb sticks geprobeerd, die wel werken op de et4000, maar helaas

Als ik de beveiliging van het modem afhaal, is er geen probleem, maar met wpa en wpa2 geeft hij aan geen ondersteuning te zien.

 

heeft iemand hier een oplossing voor?

 

grt kees

Link naar reactie
Delen op andere sites


Schijnbaar een behoorlijk probleem, o reacties!!

 

Heb contact gehad met xtrend, via de dealer en die gaf advies image updaten of andere image gebruiken, heb nu open pli4.0 laatste versie erop gezet en openatv, beide nog steeds het probleem, netwerken zoeken en hij vind mijn netwerk, gegevens invullen en einde verhaal.

encryptie wpa2 eraf halen en wlan verbinding lukt, dus daar zit het hem ergens in.

Als ik de usb sticks op de et 4000 zet geen probleem met wlan, de 8000 lukt alleen met Lan

 

Hoop dat iemand toch een suggestie heeft.

 

met vriendelijke groet 

 

Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb momenteel ook een ethernetkabel erop zitten, werkt inderdaad prima, maar vind dat de wifi het ook moet doen, al is het trage overdracht.

Momenteel doet hij het gewoon niet en misschien is het een probleem van de xtrend 8000 en moet die terug.

 

In ieder geval bedankt voor het reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben de 8000 en de 10000 veel overeenkomsten, misschien toch een bug in de hardware?

Als je toevallig een keer gaat testen, kijk dan eens of hij zonder beveiliging wel werkt.

Verder heb ik mijn dealer weer een mail gestuurd dat de suggesties van xtrend niet de oplossing zijn.

 

wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook diverse drivers geupload, maar het vreemde is dat beide usb sticks prima werken met de et4000

Verder is het een usb stick die meegeleverd is met de 8000, ben echt benieuwd waar het hem in zit.

 

De bijgeleverde usb stick heeft driver ralink 5370 nodig, deze heb ik geupload, maar hij ziet bij wlan alleen driver 2820

 

op de stick staat amiko wln850 en die andere stick is de vu wireless 300mbps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...