Ga naar inhoud


OScam groter voor pli als de gewone ?


Aanbevolen berichten

Waarom is de OScam voor pli bijna de dubbele grote als de gewone versie wie je hier

 

( http://download.oscam.cc/index.php?&direction=0&order=mod&directory=1.20_TRUNK/mips-tuxbox-oe2.0 )

 

kunt downloaden ?

 

http://www.streamboard.tv/wbb2/thread.php?postid=530879#post530879

 

Hier staat de versie van pli

 

 

Ik snap het niet goed daarom deze vraag beide werken gewoon goed (In Pli) met CD kaart.

 

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vermoedelijk de compressie en/of opties. Comprimeren geeft een kleiner bestand (ca 40%) en minder ruimte op je flash. Het OS pakt zelf het bestand weer uit , dus het maakt niks uit voor het intern geheugen. Ik compileer zelf met de OpenPli40 toolbox en die draait bij mij beter dan de versie die voor oe20 is gecompileerd. (oe20 geeft korte beeldstoring als 2e tuner aanspreekt)

 

Mijn zelf gecompileerde oscam is maar 299kb en dat is zelfs inclusief emu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jako87

Dat is een interessant gegeven. Ik heb de OSCam 10071 en ik heb geen problemen tijdens omscakelen naar ansere zender (en dientengevolge ook de tuner). Gisteren nog opgenomen én vrouw heeft flink lopen zappen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is die gecompileerd? Ik mag aannemen dat de versie uit de feed van OpenPli op de eigen build-omgeving is gebouwd en dus ook geen oe20 is.

Ik heb het eigenlijk per ongeluk gemerkt, nooit problemen met CCcam, ook niet met Oscam uit de feed van Openpli, maar wel met een oe20 versie. Toen ben ik zelf gaan compileren en bleek het effect weg met gebruik van de openpli40 toolchain. Die draait overigens alleen in een 64 bit omgeving.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...