Ga naar inhoud


geen vrije tuner dm800hdse


wesdaan

Aanbevolen berichten


Een DM800HDse is geen twintuner dus de melding die jij krijgt is normaal. Je kunt als je opneemt alleen andere zenders bekijken die op dezelfde transponder zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bagger ding? Waarom koop je dan een single tuner als je een twin tuner nodig hebt......

 

Optie is om een extra kabel naar je schotel te leggen, en een twin tuner aan te schaffen. Zorg wel dat je LNB dan ook geschikt is voor 2 tuners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een bagger ding !

 

en nu?

zijn er opties?

Voor je weer iets aanschaft, kun je je denk ik beter eerst even goed verdiepen in de mogelijkheden.

Je hebt een top ontvanger. Maar jij hebt een verkeerde beslissing genomen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom ik dit koop?

dit word me vanmiddag gegeven in de winkel

 

heb er de ballen verstand van

 

schotel?

staat er 1 onder de kop in de kast , en zo nu en dan is een schotel van de shoarmaboer maar thats it !

 

zijn er geen dreambox kastjes die dit wel kunnen want dan ruil ik hem morgen wel om

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

heb er de ballen verstand van

 

Dit morgen tegen je leverancier zeggen, duidelijk uitleggen wat je wilt en wat de ontvanger moet kunnen, en dan gewoon een gecertificeerde Canal Digitaal / Ziggo ontvanger kopen. Naar welke provider jij kijkt is me op dit moment niet duidelijk......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat scheelt wel heel veel! Hoe kan dat nou?

Tsja, bij de shoarmaboer kun je meer krijgen dan shoarma. En hopen dat je ook echte shoarma krijgt natuurlijk.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er geen dreambox kastjes die dit wel kunnen want dan ruil ik hem morgen wel om

Zeker wel. Er zijn Dreamboxen met 2 tuners (twin) , zoals de 7020HD.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het deze gebruiker niet uitsluitend gaat om de 2 tuners :) Misschien heeft hij nu nog een clone ook met een Beverwijkse Bazaar abo.

Of hij extra geld wil uitgeven voor een échte Dreambox (of ander merk twin tuner ontvanger) is nog maar de vraag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...