Ga naar inhoud


VuDuo probleem met de voeding?


Gait33
Ga naar oplossing Opgelost door ROMAN,

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb hier een Vu duo en deze had het rode led probleem.

 

Ik heb C807 vervangen en hij start weer op. :D

 

Ik heb de kap eraf gelaten en kwam zo aan het rondkijken, en zag op de voeding dat C14  1500 uF ook bol stond en deze ook vervangen.

 

Heb de ontvanger aangesloten maar na 10 a 15 minuten schommelt het signaal van 12,5 dB naar 8,7 dB en als hij dan langer aan staat dan krijg ik de melding afstemmen mislukt.

 

Wanneer ik ga zappen bijv. van Npo1 tot Discovery, en weer terug dan krijg ik soms weer beeld, gaat weer even goed en valt weer weg.

 

Zit dit probleem in de voeding? 

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

 

 

Heb de ontvanger aangesloten maar na 10 a 15 minuten schommelt het signaal van 12,5 dB naar 8,7 dB en als hij dan langer aan staat dan krijg ik de melding afstemmen mislukt.

 

Ik heb 2 maal soortgelijk verschijnsel gehad maar bij ontvangst van één satelliet. Telkens bleek een LNB defect te zijn (de LNB's waren resp. 9 en 11 maand oud) ...

 

Groetjes,

Roman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de lnb's na hebt gekeken, moet je eens kijken of er niet een vierkant ''chipje'' zoals op de foto met die 8 pinnetjes er aan, of daar een gaatje in gebrand is, die hebben we ook al paar moeten vervangen nadat de C807 opnieuw er in is gezet.

Er zitten er verschillende in, en we hebben ze ook al op verschillende plaatsen moeten vervangen, het is dus nooit dezelfde

post-50560-0-90900900-1420578077_thumb.jpg

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...