Ga naar inhoud


Geen beeld op TF2401CI


AartQuak

Aanbevolen berichten

Ik ben al enige tijd in het bezit van deze ontvanger en op zich erg tevreden over beeld en geluidskwaliteit.

Sinds enige tijd, en steeds frequenter, geeft de ontvanger echter het volgende probleem.

 

Bij het inschakelen krijg ik geen beeld en geluid. Ik kan wel zappen, EPG raadplegen en opnames instellen, en teletekst lezen.

In het begin verdween het probleem na een aantal maal zappen naar een FTA zender of uit en opnieuw aanzetten.

 

Ik gebruik de officiële Canaldigitaal CI module met witte sticker. 

Ik ben geen hobbyist, gebruik dus ook geen TAP's.

 

Wie weet wat dit probleem veroorzaakt of nog beter, hoe is het te verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Oké. Heb je de kaart al eens in een andere ontvanger gestoken? Of als je zin hebt om een keer richting Haarlem te komen? Rozenburg ligt er practisch naast...

Je zal het verschil maar moeten lopen.

https://www.google.de/search?q=rozenburg+zh&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=hi_iVK6aMYfiasrbgugM

 

Maar voor wat de klacht betreft, ik zou het zoeken in een defecte kaart of CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rozenburg NH ligt idd iets dichter bij Haarlem dan mijn geboortedorp. Ik wandel graag, maar er zijn grenzen.  ;)

 

Ok, dus ik ga proberen om een nieuwe kaart te krijgen van Canaldigitaal en de CI module om te ruilen bij de verkoper.

Bedankt voor de reacties, hoop dat het aan één van de twee ligt, dan is het in ieder geval niet mijn ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites