Ga naar inhoud


Panasonic TX-l32C10P Gaat naar een paar seconden uit


satencom

Aanbevolen berichten


@Kasmarek

 

Mooi dat je het even vertelt ,het blijft altijd weer even zoeken naar de oplossing

er is niks mooier om het zelf het doen.

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Weet iemand het typenummer van de CCFL lamp? 1 hier licht niet op, niet voor de fix, niet na de fix..

Ik kan geen typenummer vinden zodat ik deze of een alternatief op internet kan zoeken.

 

Panasonic was niet behulpzaam, kwam op de TD waar men zei: daar kunnen we niet aan beginnen..

Ik kreeg iets van een nummer door (van de hele module zei hij, ik heb enkel die lampen nodig..) L5 EDD 8Q0048, dit kan ik nergens terugvinden echter..

 

Iemand een idee? Ze zijn 3mm dik, van eind tot eind (de metalen connector) 74cm/29"..

 

Er  is er maar een stuk, maar Panasonic zei dat ze allen vervangen moeten vanwege uniformiteit?

 

N.B.:

 

 

Omdat ik niets kon vinden dat er in de verste verten maar op leek (andere connectors), besloten die ene weg te laten en dus de bovenste leeg te laten.. 

Je ziet het niet eens, TENZIJ je het weet. Het is net een tintje donkerder bovenin, maar praktisch niet zichtbaar. 

Dat is nog wel te doen tot er een nieuwe komt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Wat super dat ik dit gevonden heb. Mijn Panasonic tv heeft denk ik hetzelfde probleem. Ik zou hem graag proberen zelf te maken, alleen heb ik geen idee hoe ik hieraan moet beginnen. Schoonmaken snap ik nog wel maar hoe zou ik het moeten isoleren en met wat ook inderdaad om het brandveilig te houden. Helaas ben ik op het gebied van tv reperatie een echte noob. (Playstations daarintegen weet ik wat meer van haha). Bedankt iig voor de hulp tot nu toe!! 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...