Ga naar inhoud


Discovery SC HD en" klant van het eerste uur"


jeevanhoof

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

als "klant van het eerste uur" hebben we met het basic light pakket altijd een paar extra zenders kunnen kijken.

 

Sinds de frequentiewijziging van Discovery SC HD kan ik deze echter niet meer bekijken.

 

Zijn er meer "klanten van het eerste uur" die deze zender nu kwijt zijn?

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je geen beeld of geen rechten?

 

Kijk anders ook even hier  https://www.sat4all.com/forums/topic/345206-discovery-showcase-hd/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor. Is hier net zo.

 

Blijkbaar hebben we als "oud" basis-abonnee Qyou in de plaats gekregen.

Echt, een hele verbetering... :confused:

ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi)

schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag klanten met abonnement van het eerste uur ,

 

ik heb basic vanaf het begin en discovery Hd showcase  werd zonder verwittiging afgeschakeld na de verhuis op 12.110H .Daarop heb ik een klacht ingediend bij tv vlaanderen en bij mijn dealer HANS . Graag zou ik willen dat anderen ook reageren , zo zijn we met meer om ons niet te laten doen door Tv vlaanderen.  Ze verhuizen kanalen naar een hoger pakket , maar tot nu toe werden deze klanten 'gespaard ' en konden we onze zenders behouden of werden we gecompenseerd.  Hetgeen nu gebeurt kan ik niet accepteren temeer omdat ze nog maar zonet een prijsverhoging hebben doorgevoerd.  Je kiest in het begin voor een pakket, en het zou toch maar normaal zijn dat de inhoud min of meer dezelfde waarde blijft behouden.

 

Hereberie1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Extra 2e smartcard van TVvlaanderen en kon deze discovery HD showcase ook altijd "zien"  

Nu na de frequentiewijziging ook NIET meer.......................

Erg jammer.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wie geeft er eens meer informatie,

hebben jullie geen ontvangst of hebben jullie geen rechten?

 

In de link die ik gegeven heb had iemand ook die klachten, en die had na het inlezen van de fastscan lijst weer beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag Ceesv

 

het detail is dat de rechten  vervallen ,  dezefde zender zal een ander id gekregen hebben waardoor de rechten om deze te bekijken vervallen. ze hebben volgens mij de id  aan een andere zender Qyou ? gekoppeld .  Het probleem is dat we al zo lang deze zender mochten bekijken als goodwill .  Zoals ik reeds gemeld heb verschuiven sommige zenders naar een hoger pakket of verdwijnen uit het pakket en worden opgevuld door een " waardige " vervanger. Het verschil met basis  is dat dit een ander pakket was,  basic light is een recentere vorm. vroeger had ik bijvoorbeeld history sd  , die nu ook verdwenen is ,en vervangen door HD  enkel nu bij basic + . Het verschil met alle vorige keren is dat het nu om dezelfde zender gaaT;

 

 

hereberi1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze uitleg maakt het verhaal duidelijker.

Ik had de indruk dat de verhuizing naar de nieuwe transponder niet goed door de ontvanger werd verwerkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb de zender met ons familie + HD pakket ook gewoon jaren kunnen ontvangen, maar nu zwart beeld.

 

Dat gekloot met de zenderpakketen is gewoon vervelend en ik kan me best voorstellen dat bepaalde abonnees zich dan uit pure ellende maar op ander 'abonnement' abonneren, waar wel gewoon alles zichtbaar is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het familie pakket + het losse HD pakket en heb gewoon beeld.

 

Iemand een verklaring?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook al heel veel jaren klant van CanalDigitaal en ik kan me niet herinneren dat ik zenders ben kwijtgeraakt. Zo is al heel lang geleden de zender Sport 1 Golf toegevoegd aan het Familie-pakket omdat er een andere sportzender was verdwenen. Die zender is een aantal jaren daarna weer uit het familie-pakket gehaald, ook voor mensen die geen abonnement op Sport 1 hadden.
Bij mij hebben ze Sport 1 Golf nooit afgesloten. Ik beschouw het nog steeds als verworven rechten van vroeger.
Ik heb begrepen dat mensen met een los HD-abonnement in het afgelopen jaar al heel wat HD-zenders zijn kwijtgeraakt en dat terwijl ik dus nog niet eens het HD-abonnement heb maar het HD Light abonnement.
Het is dus erg persoonsgebonden hoe ze er mee om gaan en ik denk dat de tijd dat je al een abonnement hebt bij CanalDigitaal bepaald welke zenders je kunt bekijken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag klanten van het eerste uur ,

 

ik heb een klacht gestuurd aan tv vlaanderen  en ze  begrijpen het niet  : eerst dachten ze aan de algemene storing , na antwoord dat dit niet in orde is , denken ze dat  de schotel niet goed uitgericht is, transponder niet ingelezen , of dat het aan de CAM  zou liggen of aan de ontvanger  . De ontvangst van Animal planet en Jimjam duidt toch duidelijk aan dat de schotel goed is uitgericht, en dat het signaal op de transponder oK is ?  Om het CAM probleem uit te sluiten zit een officiele module van tv vlaanderen in common interface opening met de smartcard erin.

 

Nu dit nog niet werkt is het  duidelijk een probleem van rechten.   De vertegenwoordiger van tv vlaanderen kan maar niet begrijpen hoe het mogelijk is dat ik zenders uit het basic + kan ontvangen als klant van het eerst uur .

 

Besluit :  ze willen het niet begrijpen , of ze kunnen het niet begrijpen. Spijtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...