Ga naar inhoud


oscam files tvv newcamd of mgcamd client


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik raak er niet uit. Op cccam forum heb ik al tijdje onderwerp lopen, maar raakt niet opgelost, dus even

proberen met oscam.

Iemand was zo vriendelijk mij een config te sturen zodat ik met cccam als client kon inloggen op de oscam server. Het probleem (uitvallen na tijdje) blijft echter. Daarom zou ik even willen proberen de client met newcamd of mgcamd te laten inloggen. Alleen begrijp is de oscam files helemaal niet. Het zou leuk zijn moest iemand mij de files kunnen bezorgen.

 

Situatie is als volgt.

 

Server = vu+ solo 2 met tvvlaanderen kaart

Client = Sab titan micro hd (S906) daarop staat laatste dvbstand patch (ik kan als emulator ondermeer

             cccam, mgcamd of newcamd kiezen en nog enkele andere).

 

Kan iemand mij helpen ?

 

Dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Je kunt blijven proberen, maar deze SAB firmware is en blijft gewoon brak. Beter het ding aan de kant zetten en een simpele 'echte' Linux E2 bak kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat bedoel ik dus.Negatief nieuws is soms ook helpen. Het bespaart de TS een lange vruchteloze lijdensweg.... SAB sharing support is gewoon brak en nooit stabiel geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik raak er niet uit. Op cccam forum heb ik al tijdje onderwerp lopen, maar raakt niet opgelost, dus even

proberen met oscam.

Iemand was zo vriendelijk mij een config te sturen zodat ik met cccam als client kon inloggen op de oscam server. Het probleem (uitvallen na tijdje) blijft echter. Daarom zou ik even willen proberen de client met newcamd of mgcamd te laten inloggen. Alleen begrijp is de oscam files helemaal niet. Het zou leuk zijn moest iemand mij de files kunnen bezorgen.

 

Situatie is als volgt.

 

Server = vu+ solo 2 met tvvlaanderen kaart

Client = Sab titan micro hd (S906) daarop staat laatste dvbstand patch (ik kan als emulator ondermeer

             cccam, mgcamd of newcamd kiezen en nog enkele andere).

 

Kan iemand mij helpen ?

 

Dank u

ja als de client dat allemaal machtig is, kan ik mgcamd aanbevelen.

en herstart dan ook de cleint regelmatig . daar de SAB maar een pindanootje aan geheugenreserve heeft

 

de configuraties zouden al allemaal beschreven moeten zijn voor server en client

heb je die ook al gezocht?

 

of heb je nog wat hulp erbij nodig

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ondertussen mede door "achter de schermen hulp" van muppet om mgcamd op de client aan de praat te krijgen. Nu kan ik kiezen of client met ccccam of mgcamd connecteert. Na nog een aantal aangeranden aanpassingen is situatie verbeterd maar nog niet ok. Nu

werkt het (wel best met mgcamd) maar na een halfuurtje is het weer prijs. In de webif zie je wel dat client ingelogd blijft, en op de client

krijg ik vermelding cw failed.

 

Is er eventueel mogelijkheid deze "cw" detectietijd langer te maken of er een soort backup van te maken voor het geval er geen cw wordt opgehaald ?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...