Ga naar inhoud


ultra Hd


basvelt

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Geen losse satelliet ontvangers, die komen dit voorjaar op de markt.

 

Er zijn wel de nodige UHD TV's met ingebouwde satelliet ontvangers, daarop kan je de testuitzendingen bekijken.

 

Alleen zijn de meeste satelliet tuners in deze UHD tv's geen DVB-S2X tuners en daardoor ongeschikt voor toekomstige reguliere uitzendingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

uhd mooi als je satelliet hebt op de kabel zal het wel nooit worden doorgevoerd wegens de benodigde bandbreedte al weet men er redelijk  veel uit te slepen blijft uhd een leuk "speeltje" waarbij je je collectie bluray films kan bekijken maar zolang geen enkele kabel boer uhd doorgeeft houd ik mijn hd tv nog maar even ...

 

en over paar jaar wie weet ??? wordt het dan uhd of is hd de standaard.. of zien we de tv veranderen in een touch screen multimedia machine  waarbij we de afstands bediening afdanken  ach we zien het wel

aangepast door breaker
Link naar reactie
Delen op andere sites

prima hoor nu de kabelmaatschappijen nog overhalen dit door te geven  ..succes want zelfs 4k is niet aan de orde....

per satelliet zal  er nog wel komen maar kabel tja .... we zullen zien

en kan je voor nu je vrienden en kennissen je demo bluray laten zien met kijk wat ik heb ..  maar gewoon tv op 8k  ???

afwachten ...

aangepast door breaker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...