Ga naar inhoud


Problemen na updates installeren bij Windows 7 + 8


Victoria22

Aanbevolen berichten

Hallo medehobbyisten.

Telkens als ik de Windows 7 + 8 updates activeer op verschillende computers ben ik alle gegevens wat betreft passwoorden, toegangscodes en ook de inloggegevens van internet bankieren kwijt .

Ook is de volgorde van de favorieten op mijn desktop heel anders als dat ik hem zelf aangepast had.

Verder is het noodzakelijk om de Cookies (voor zover ik dat wil) weer geheel of gedeeltelijk te activeren.

Ik vind dit erg lastig om alles weer in te vullen.

Is er op een eenvoudige manier iets in te stellen met een vinkje om dit in de toekomst te voorkomen?

V.G. Victoria22

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoeveel PC's heeft u dan?

Bedoeld u echt updates of nieuwe versies installeren?

een en ander was met migreren van versie x naar versie y netjes geregeld

 

Custom of persoonlijke instellingen moet men natuurlijk backupppen om later te kunnen terug zetten.

Heeft u vooraf een backup gemaakt?

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tonskidutch.

Ik gebruik 2 pc,s waarvan 1 laptop met windows 8.1 en 1 desktop met windows 7.

Was me niet bewust van het feit dat het nodig was om persoonlijke instellingen op backup te zetten.

Ik ga eens proberen om uit te zoeken hoe dat werkt in 8.1.

Bedankt voor de info.

V.G. Victoria22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd...   normaal gesproken moet je cookies en wachtwoorden zelf bewust verwijderen aannemende dat je Internet Explorer gebruikt. Ik heb nog niet meegemaakt dat ze automatisch verwijderd zijn na een update.

 

Misschien een 3e partij applicatie die de boel opruimt? Ik denk dan aan programma's zoals CC cleaner en zo zijn er heel veel andere.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...